Szukaj

Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 2017 1.4 BOOSTERJET 140KM, Salon Polska, VAT23%, Automat, PREMIUM SX4 S-cross

55 900 PLN
Suzuki
SX4
2017
benzynowy
140 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 87 371 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 400 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

1.4 BOOSTERJET 140KM, Salon Polska, VAT23%, Automat, PREMIUM SX4 S-cross

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 300 mm
Szerokość
1 785 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
5,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Ten samochód potrafi mało spalać benzyny. Poniżej podaję mój raport spalanie przy jeździe ze stałą prędkością ok. min. 50km Zrobiłem tym autem 13.000tys. km w 3 miesiące. Myślę, że jestem w stanie określić prawdę. Zaznaczam, że to spalanie dotyczy Scross 1.4 z napędem tylko na jedną oś. Opony letnie Continental (z salonu): - 4.4L na 100km jadąc 70km/h przez 50km - 4.5L na 100km jadąc 80km/h przez 30km - 6.0L średnie spalanie w mieście - 7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 140km/h - 6.4L średnie spalanie na autostradzie przy 120km/h Opony zimowe Yokohama: - 5.2L na 100km jadąc 90km/h przez 80km - 6.5L na 100km jadąc 120km/h przez 1100km - 6.8L średnie spalanie w mieście -7.0L średnie spalanie na autostradzie przy 130-140km/h - 8.5L średnie spalanie jadąc w Niemczech na autostradzie ok. 180-210km/h Zauważyłem jedną tendencje. Utrzymując stałe obroty między 2000 a 2500 auto rewelacyjnie spala. Autostrada też do przyjęcia. Zwłaszcza, że to benzyna.
6,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam.Kolejne Suzuki po ignisie i Jimny.Jak dla mnie Super.Spalanie mogło by być mniejsze ale jest nie źle.Silnik 1.4 doskonale daje radę .Jeździłem 1.0 i trochę brakowało mocy no i 3 cylindry i skrzynia 5 nie przekonują.Za to 1.4 to gwarantowany banan na twarzy. Wyposażenie Premium ok brakuje jedynie Tempomatu.Trochę za szerokie opony na tą lekką budę.Tak jak już ktoś pisał ,że lekkie drzwi i trzeba trzasnąć jak za teściową.Zastanawiałem się nad vitarką ale 1.6 strasznie hałasuje i trzeba go wysoko kręcić -jak to japoniec.Miłe zaskoczenie pod maską.Dla mechanikowatych doskonały dostęp do silnika i osprzętu.Zawieszenie proste i mam nadzieję ,że bezawaryjne.Wygodna pozycja za kierownicą i nie trzeba się łapać za słupki żeby wysiąść.Czujniki deszczu i zmierzchu ok.
8,6
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Nigdy nie udalo mi sie zblizyc nawet to tyhc szacunkow podanych tutaj na forum (ok 7L/100km). A juz w ogole do tych producenta... 9.8L/100km przy jezdzie w korkach, 8.2L/100km tylko kiedy jade poza szczytem i czesto poza miastem. Tak naprawde przewaznie wychodzi ok 9L/100km. Jak wy to robicie ze osiagacie 7L??? Chyba zero przyspieszania i frajdy z jazdy... ;)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki SX4