Szukaj

Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 2022 Suzuki Swift 1,2 Benzyna Miekka hybryda 83 KM...

58 900 PLN
Suzuki
Swift
2022
benzynowy
83 KM
+48
Obłaczkowo 115 (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2022
Przebieg 17 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Suzuki Swift 1,2 Benzyna Miekka hybryda 83 KM...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,2 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
3 845 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,3
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Rozczarowanie? Nie do końca. Wiadomo, że producenci napiszą każdą bzdurę żeby tylko sprzedaż była. Natomiast pierdoły, które wypisują tutaj użytkownicy to już inna para kaloszy. Przejechane 2 tysiące kilometrów. Najlepiej trasa pod warunkiem, że nie wyprzedzasz, nie przekraczasz 4 tysi obrotów i na autostradzie max licznikowa setka (czyli realnie około 94km/h), a i najlepiej "podpiąć się" tempomatem pod jakąś ciężarówkę na największym zbliżeniu. Masz wtedy wymarzone 4,5 l/100, a jaka frajda z jazdy???? :););). To nie jest auto miejskie!!!! Po mieście żeby zmieścić się w 8,5 l/100 trzeba mocno nakombinować. Broń Boże żadnych ściganek, dynamicznego ruszania ze świateł, obowiązkowy auto-stop, a najlepiej to jeździć tak, żeby nie używać hamulca. Przy jeździe do 3 tysi obrotów wychodzi mi 8,5 przy zapalonej non stop w głowie czerwonej lampce: UWAGA SPALANIE. Dodam, że 95% jazdy robię sam, Strach pomyśleć gdybym miał wozić całą pięcioosobową rodzinę. Z niecierpliwością czekam na złote porady magików jak wyciągnąć tym autem poniżej 6l po mieście. Dodać oczywiście należy, że te 8,5 to nie jest wynik przy DYNAMICZNEJ jeździe miejskiej. Auto super, spala tyle ile musi tylko po co te pierdoły na forach?
4,7
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Średnia z 3000 km, miasto/trasa: 60%/40% to tylko 4,6l/100km. Bez specjalnego oszczędzania pedała gazu. Jednym słowem rewelacja! Może z takim wynikiem konkurować z samochodami na LPG. Dam znać o średniej po 10 tys. km.
4,4
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Zaskakujące zużycie paliwa sprawdzone po zatankowaniu do pełna, wynik komputera identyczny jak wyliczenie. Dzięki hybrydzie nie ma problemu przy przyśpieszaniu, można dodać dobre spasowanie elementów tapicerki.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Swift