Szukaj

Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 2024 Premium PLUS

77 900 PLN
Suzuki
Swift
2024
benzynowy
83 KM
Rocznik 2024
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Kolor inny kolor

Informacje o samochodzie

Numer oferty: Swi24PLUS


Dodatkowe informacje:

Najnowszy Suzuki Swift, podana cena wersji Premium PLUS, silnik 1.2 benzyna 83 KM, Manualna skrzynia biegów, bogate wyposażenie standardowe. Samochody dostępne od ręki (do 3 tygodni max.). Zapraszamy do konkretnych rozmów w zakresie oferty finalnej, finansowania, akcesoriów oraz dostępności. 

*przedstawienia zdjęcia są poglądowe i przedstawiają różne wersje wyposażenia

Podana cena nie obejmuje lakieru innego niż bez dopłaty - dopłata do lakieru zgodnie z cennikiem. 

Nawigacja wbudowana lub AdnroidAuto/IOS po podłączeniu smartfona bezprzewodowa komunikacja.

Kredyt 0% - informacja u doradców. 

Zapraszamy do salonu w Krakowie ul. Jasnogórska 60 w celu oglądnięcia i jazd testowych oraz zakupu samochodu. Nasi doradcy służą pomocą i są otwarci na Państwa propozycje. 

Informacje zawarte na tej stronie nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (dz. u. nr 16, poz.
93 z zm.) i nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej (dz. u. nr 141, poz. 1176 z zm.). zastrzegamy sobie prawo do pomyłki.


Bezpieczeństwo:

Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Aktywny tempomat, Immobilizer, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Alarm


Nadwozie:

Tylne lampy w technologii LED, Przednie światła LED, Światła do jazdy dziennej, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Klimatyzacja manualna, Komputer pokładowy, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera


Technologia:

Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania, System Start/Stop, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,1 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
3 845 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
6,3
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Rozczarowanie? Nie do końca. Wiadomo, że producenci napiszą każdą bzdurę żeby tylko sprzedaż była. Natomiast pierdoły, które wypisują tutaj użytkownicy to już inna para kaloszy. Przejechane 2 tysiące kilometrów. Najlepiej trasa pod warunkiem, że nie wyprzedzasz, nie przekraczasz 4 tysi obrotów i na autostradzie max licznikowa setka (czyli realnie około 94km/h), a i najlepiej "podpiąć się" tempomatem pod jakąś ciężarówkę na największym zbliżeniu. Masz wtedy wymarzone 4,5 l/100, a jaka frajda z jazdy???? :););). To nie jest auto miejskie!!!! Po mieście żeby zmieścić się w 8,5 l/100 trzeba mocno nakombinować. Broń Boże żadnych ściganek, dynamicznego ruszania ze świateł, obowiązkowy auto-stop, a najlepiej to jeździć tak, żeby nie używać hamulca. Przy jeździe do 3 tysi obrotów wychodzi mi 8,5 przy zapalonej non stop w głowie czerwonej lampce: UWAGA SPALANIE. Dodam, że 95% jazdy robię sam, Strach pomyśleć gdybym miał wozić całą pięcioosobową rodzinę. Z niecierpliwością czekam na złote porady magików jak wyciągnąć tym autem poniżej 6l po mieście. Dodać oczywiście należy, że te 8,5 to nie jest wynik przy DYNAMICZNEJ jeździe miejskiej. Auto super, spala tyle ile musi tylko po co te pierdoły na forach?
4,7
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Średnia z 3000 km, miasto/trasa: 60%/40% to tylko 4,6l/100km. Bez specjalnego oszczędzania pedała gazu. Jednym słowem rewelacja! Może z takim wynikiem konkurować z samochodami na LPG. Dam znać o średniej po 10 tys. km.
4,4
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Zaskakujące zużycie paliwa sprawdzone po zatankowaniu do pełna, wynik komputera identyczny jak wyliczenie. Dzięki hybrydzie nie ma problemu przy przyśpieszaniu, można dodać dobre spasowanie elementów tapicerki.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Swift