Szukaj

Suzuki Ignis II Hatchback 1.3 i 16V 94KM 2006 Suzuki Ignis LPG Salon PL super stan gwar. 12 ...

6 999 PLN
Suzuki
Ignis
2006
benzynowy z lpg
93 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2006
Przebieg 149 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 93 KM
Pojemność silnika 1 328 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Suzuki Ignis LPG Salon PL super stan gwar. 12 ...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
3 770 mm
Szerokość
1 605 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
9,0
Liczba komentarzy: 3
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
9,0
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
6,6
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Panowie, czytam i dziwię się, narzekacie na spalanie, autko jest wyższe niż standard typu Clio czy Punto więc i współczynnik tarcia powietrza jest wyższy, wg. mnie proponuję sprawdzic ciśnienie w oponach, u mnie zużycie spadło z 8,7 na 7,7 przy naprawdę dynamicznej jeździe po mieście (97%), przyznacie sami że jest dynamiczny. Mam Ignisa od niedawna, kupiłem go z przebiegiem 9000 km, i uwielbiam patrzec na ździwione miny kierowców samochodów, które na pierwszy rzut oka powinne sobie poradzic z tym autkiem, więc jeżeli chcecie miec ekonomiczny samochód, proponuję Fiata Pandę z instalacją LPG. :))

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Ignis