Szukaj

Suzuki Ignis II 2006 Suzuki Ignis 1.3, Salon Polska, Klima, Parktronic

10 999 PLN
Suzuki
Ignis
2006
benzynowy
92 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2006
Przebieg 175 414 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 92 KM
Pojemność silnika 1 328 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ABS, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Suzuki Ignis 1.3, Salon Polska, Klima, Parktronic

4,2
~1
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Auto bardzo fajne (przebieg 154 374) można powiedzieć, że prawie bez awaryjne. Idealne w miasto, bo nie za duże, świetne w teren, bo jest lekko podwyższone. Krawężniki nie są mu straszne. Po rozłożeniu tylnych siedzeń dość dużo miejsca. Z przyczepką do 750kg też się fajnie prowadzi. Na trasy takie średnie, ponieważ ma słabe wygłuszenie. Spalanie jest nie za duże nie za małe. Zatankowanie do pełna baku starczyło na 700-800km jazdy w trasie....
4,1
~PepeszaPL
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.5 i 16V 4WD 99KM 73kW
Samochód tego typu doskonale sprawdza się w kotlinie jeleniogórskiej. W sezonie zimowym nigdy nigdzie się nie zakopałem, przez cały rok samochód dojeżdża w najbardziej nietypowe miejsca w celach służbowych i prywatnych. Na bardzo dużą pochwałę zasługuje dynamiczny silnik. Moc blisko 100KM w budzie o masie około 1 tony sprzężony z napędem na wszystkie koła powoduje, że samochód potrafi wywołać uśmiech na twarzy ;) W cenie około 10k PLN...
4,4
~Zuki
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Jestem trzecim właścicielem, auto z polskiego salonu, wersja cool mint - najuboższa, silnik 1,3 94KM benzyna, rocznik 12/2007. Prowadzi się bardzo dobrze w granicach 80 - 95 km/h, przy wyższych prędkościach 110km/h i więcej-odczuwa się "lotność" pojazdu - jest lekki ok. 1000kg więc to normalne. Trzeci bieg najbardziej wydajny i najlepsze przyspieszenie, zakres obrotów na których jeżdżę to 2500 - 4000. Spalanie zależy od kierowcy i według moich...

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Ignis