Szukaj

Suzuki Ignis II Hatchback 1.3 i 16V 94KM 2004 Suzuki Ignis 1.3, Klima,ALU, El. szyby

8 999 PLN
Suzuki
Ignis
2004
benzynowy
94 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2004
Przebieg 188 040 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 94 KM
Pojemność silnika 1 328 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Zielony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Alufelgi, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Suzuki Ignis 1.3, Klima,ALU, El. szyby

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
3 770 mm
Szerokość
1 605 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
9,0
Liczba komentarzy: 3
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
9,0
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go z salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć.
6,6
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Panowie, czytam i dziwię się, narzekacie na spalanie, autko jest wyższe niż standard typu Clio czy Punto więc i współczynnik tarcia powietrza jest wyższy, wg. mnie proponuję sprawdzic ciśnienie w oponach, u mnie zużycie spadło z 8,7 na 7,7 przy naprawdę dynamicznej jeździe po mieście (97%), przyznacie sami że jest dynamiczny. Mam Ignisa od niedawna, kupiłem go z przebiegiem 9000 km, i uwielbiam patrzec na ździwione miny kierowców samochodów, które na pierwszy rzut oka powinne sobie poradzic z tym autkiem, więc jeżeli chcecie miec ekonomiczny samochód, proponuję Fiata Pandę z instalacją LPG. :))

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Ignis