Szukaj

Suzuki Alto VI 1.0 68KM 2013 Suzuki Alto Kupiony w Polsce - benzyna - klima...

13 900 PLN
Suzuki
Alto
2013
benzynowy
68 KM
+48
ZIELONA GÓRA (woj. lubuskie)
Rocznik 2013
Przebieg 56 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 68 KM
Pojemność silnika 996 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne

Informacje o samochodzie

Suzuki Alto Kupiony w Polsce - benzyna - klima...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
155 km/h
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
3 500 mm
Szerokość
1 600 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
4,3
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Samochód nabyłem w salonie. Zaskoczył mnie pozytywnie swoją funkcjonalnością, zwrotnością. Wyglądem tego auta nie byłem zachwycony lecz rekompensatą za to były niskie koszty eksploatacyjne, na trasie poniżej 4 litrów, w mieście poniżej 5, średnie spalanie po przejechaniu 5 tyś km oscylowało na poziomie 4,2. Dla mnie jest to wynik zadowalający. Przy tak wysokich cenach paliw człowiek chciałby aby silnik jeszcze mnie zużywał paliwa, ale należy się cieszyć i z takich rezultatów. Koszt całego baku paliwa to około 180zł, który starcza mi średnio na 715km. Ceny przeglądów w serwisie optymalne na każdą kieszeń, części w miarę przystępnych cenach. Ogólnie polecam wszystkim ten model Suzuki, jest w miarę ekonomicznym autem idealnym do miejskiej dżungli.
4,0
Liczba komentarzy: 1
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Kupiłem Suzuka w salonie w lutym i od końca lutego nim jeżdżę. Auto chyba na dotarci. Zrobiłem nim 1.327km i jestem zadowolony ze spalania aczkolwiek mogło by być trochę lepiej. Ale to może jak już się dotrze. Najwyższe spalanie jakie zanotowałem to 4,31 a najniższe to 3,71. Średnia dla auta wg Motostatu kształtuje się na poziomie 4,02. Jeżdżę głownie po polskich wsiach więc większych przeszkód na drogach nie ma ale co jakiś czas trzeba zwolnic i przyspieszyć co zjada paliwo. Można to chyba określić cyklem mieszanym. Do miasta bardzo rzadko jeżdżę. Czasem będzie duża Łódź lub mniejsze Koluszki. Po autostradach nie jeżdżę, bo w okolicy nie ma żadnej a w dodatku są one płatne. Mój styl jazdy to bezkompromisowy aco-driving. A więc stała jazda, bez elektrycznych dodatków (klima, radio, światła - mam LEDowe 8W), z zamkniętymi szybami kołami podpompowanymi na 2,7 bara (wyniki spalania dla opon letnich). Prędkości... Najwięcej w zakresie 55-80km/h. Małe odległości do 500m 40-45km/h aby zbyt dużo przyspieszania na takim odcinku nie było. Biegi zmieniam następująco: 1/2 - 20km; 2/3 - 40-45km; 3/4 - 60km; 4/5 - 70km. Czasem może być 5km wyżej lub niżej ale to zależy od warunków na drodze. Prędkość obrotowa... nie mam obrotomierza ale chyba jeżdżę (stała jazda) głównie przy 2.000RPM. Twierdzę tak na podstawie wypowiedzi użytkownika z forum Suzuki, który samodzielnie obrotomierz zamontował. Jak jeszcze pojeżdżę trochę to znowu napiszę wrażenia i wtedy dodam jak spala toto w zimie. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne na temat auta. Małe, przyjemne, wszędzie się zmieści. Nie ma żadnych zbędnych dodatków, które będą się psuły. Takie powinno być auto. niestety teraz trudno takie nowe modele znaleźć, bo większość przypomina już statki kosmiczne. Jakość wykonania, taka se tak jak we wszystkich autach tej klasy. Ale w końcu a to ma zawieść sprawne i tanio z punktu A do B i Suzuk te wymagana spełnia :)
5,3
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Na felgach 13 pali dużo mniej i ma lepsze przyśpieszenie teraz założyłem 15 alusy od splasha i pali z 2litry wiecej prawie ale wygląda o niebo lepiej. Przy spokojnej jeździe średnia spalania około 5l

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Alto