Szukaj

Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 2012 Subaru Outback Subaru Outback 2.0D Comfort

29 900 PLN
Subaru
Outback
2012
diesel
150 KM
+48
Poręba (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 208 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Subaru Outback Subaru Outback 2.0D Comfort

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 775 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
6,4
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo oszczędne auto, przy normalnej/pół dynamicznej jeździe więcej niż 7.4l/100km nie zauważyłem. Spokojnie można zejść na dłuższych trasach poniżej 6 (a nawet poniżej 5 - dla emerytów/masochistów). Komputer zawyża o jakieś pół litra, podałem rzeczywiste spalanie. Przy tych osiągach (auto zachowuje się żwawiej niż by miało 150KM, w końcu to japońskie konie, a nie niemieckie) oraz stałym napędem na wszystkie koła totalna rewelacja! Uwaga! W korkach (<20km/h przez więcej niż 1h) mocno żłopie, zjechało mi koło 11-12l, ale to norma do poruszania się 1-ka/2-ka.
6,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
silnik super oszczędny i dynamiczny, pracuje inaczej i znacznie ciszej niż niemieckie diesle. Oprócz wycięcia dpf prze 215 tys nic sie nie działo. niestety silnik ma wade fabryczną i wszystkie padaja przy przebiegu około 200. Koszt wymiany, bo naprawa nie ma sensu jest bardzo nieopłacalny, mimo wszystko auto na mały plus
7,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Najwięcej kosztów do tej pory generował DPF, choć właściwie powinienem napisać niedouczeni mechanicy - pęknięta rura od dolotu turbo zasysała powietrze, co skutkowało ciągłym wypalaniem DPFu. Niestety nie byli w stanie tego zdjagnozować... Części droższe niż do europejskich konkurentów (oczywiście nie myślę o segmencie premium) ale auto jak na razie jest trwałe.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Outback