Szukaj

Subaru Outback III 3.0 245KM 2005 Subaru Outback Subaru Legacy Outback 3,0 Benzy...

18 900 PLN
Subaru
Outback
2005
benzynowy
245 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2005
Przebieg 322 521 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 3 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Subaru Outback Subaru Legacy Outback 3,0 Benzy...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
224 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
9,8 l/100 km
Długość
4 730 mm
Szerokość
1 770 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
20,0
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Miałem dwa samochody subaru outback , jeden z 2004r 2.5 ze skrzynią manualną i lpg fabrycznym oraz 3.0h6 z 2009r z gazem stag. Wiedziałem że 3.0 pali dużo ale nie sądziłem że aż tyle, w mieście nie ma szans zejść poniżej 20litrów gazu. Benzyny palił minimum 16, w trasie benzyny spalał 14-16, przy jeździe dynamicznej i na autostradach, spokojna jazda krajówką schodził do 12-13litrów benzyny. Gazu pali odpowiednio więcej 3-4litry, tak że koszty są spore. Radzę się dobrze zastanowić. U mnie po 25tyś km na lpg zawory hałasowały na zimnym silniku , jest o bardzo niezdrowe, regulacja kosztowała z wymianą świec i uszczelek 4000zł. Po kolejnych 30tyś km objawy się powtórzyły na domiar złego doszło do tego zużycie płynu chłodniczego skoki temperatury , diagnoza uszczelka pod głowicą. Remont kapitalny silnika 15tys zł... Przejechałem jeszcze 20tys. km po remoncie i auto sprzedałem z bólem serca znowu było słychać "klepanie zaworów". Generalnie auto jest bardzo kosztowne, wymiana oleju w skrzyni 2000zł , podobno 5eat lubi się popsuć u mnie wystarczyło 2 krotne płukanie i skrzynia wróciła do życia. Auto wymagał trochę prac i napraw, a takie rzeczy jak amortyzatory nie są tanie sam tył kosztuje około 3000zł sztuka lub 2500zł za komplet zamienników. Tak że jak ktoś kupuje takie auto za 20-25tys zł to niech się liczy z włożeniem kolejnych 20 na remont. Uwielbiam subaru, ale, ten silnik 3.0 nie nadaje się do LPG... z 2.5sohc taty, kompletnie nic się nie działo przez 100tys. km na gazie, i palił max 10-14 gazu
10,4
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Przejeździłem OBK prawie 40 000 km auto stare ale ciągle serwisowane w ASO , wymiana oleju częsciej między ASO co max 8000 km. Na liczniku ponad 200 000 km średnia to 10,4 litra a na autostradzie niemieckiej utrzymuję prędkość w zakresie 140 - 160 , codziennie do pracy pokonuję 40 - 50km. Uważam że jest to świetne auto , bezawaryjne i żadne WRS 2.0 a nawet i niech ma 500 koni go nie dogoni bo moc bierze się z pojemności a nie z turbo co widać np. w jeździe pod górkę w okolicach Bayeruth na A9 . Być może pali mniej bo mam sportowy filtr K&N i Sprintbooster. Żyję w Niemczech czyli tankuję benzynę które zachowuje swoje parametry, czyli faktycznie jest 95 oktanów... Mała dygresja o UPG to się nie przytrafi jeśli wymienia się oleje terminowo i czyści przestrzeń między chłodnicami. Wymiana dynamiczna oleju w skrzyni kosztowała prawie 2000PLN ale było warto bo monitorując auto zauważyłem niższą temp o 2 stopnie jak również szybsze schładzanie się , oczywiście byłem podłączony przez OBD2 . Jeśli olej w skrzyni jest przerobiony to auto może się grzać, przed wymianą temp trzymała się w granicach 92-95 stopni po 89-92 C. Latem planuję wsadzić termostat 68 stopni . Chcę zobaczyć jak będzie przy +35 C na autostradzie. W poprzednim roku przy takich upałach powyżej 150km/h auto łapało temp w okolicy 98 C widać to tylko na OBD bo wskazówka nic wyżej nie szła.
11,9
Subaru Outback III
Kombi 3.0 245KM 180kW
Auto moim zdaniem jest doskonałe w każdym aspekcie, ale niestety trzeba liczyć się ze spalaniem. Tłumaczę to sobie tym, że kosztuje dużo mniej niż auta tej klasy, a w dodatku w okresie go posiadania (2 lata) nie musiałem wkładać żadnych pieniędzy w naprawy. W zimę na chłodnym silniku kiedy mamy do sklepu 2km zobaczymy ogromne liczby jak 25l, ale to szybko spada ;). Jazda w przykorkowanym mieście to 13-17 litrów (najczęściej widywałem koło 14-15l). Na trasie przy mocno dynamicznej jeździe 10+, ale trzymając się przepisów można spokojnie zejść poniżej 9l :). Można przeklinać to auto za spalanie, ale gdyby przyszło mi do ponownego wyboru kupiłbym tego subaraka jeszcze raz, bo tyle komfortu i frajdy co daje często brakuje w autach powyżej 100tys :).

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Outback