Szukaj

Subaru Outback II 2004 Subaru Outback automat, 4x4, skory

25 900 PLN
Subaru
Outback
2004
benzynowy
164 KM
+48
Elblag (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2004
Przebieg 233 498 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 164 KM
Pojemność silnika 2 457 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Zielony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Radio fabryczne, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Subaru Outback automat, 4x4, skory

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
4,4
~Rycerz mocy
Subaru Outback II
Kombi 2.5 165KM 121kW
Fura wykonana z taką jakością i precyzją, że naprawdę można traktować ją jako wzór. Mojego Outbacka, nazwałem "Słoniu" - duży, trzyma się drogi, jak pociąg torów, napęd na 4, jak na osobowe auto, rewelacja. Wyposażenie (przynajmniej u mnie) jest wszystko co można było mieć w 2000 roku i co ważniejsze - wszystko działa precyzyjnie. Bokser - to delikatnie mruczący silniczek, aż miło słuchać obrotów. Auto dla rodziny i w lekki teren. Uwielbia...
4,7
~Outback
Subaru Outback II
Kombi 3.0 209KM 154kW
Auto posiadam od 2010 roku, sprowadzone ze Szwajcari. Wewnątrz dużo miejsca, 5 osób może wygodnie podróżować. Ergonomia niemal wzorowa, przejechanie 4 godzin w trasie bez przerw nie męczy, zawieszenie dobrze tłumi dziury i bardzo dobrze wybiera nierówności. Napęd stały na cztery koła i wysoki prześwit pozwala mi na bezstresową jazdę drogami gruntowymi w każdych warunkach pogodowych ( kilka razy dzięki temu uniknąłem długich objazdów...
4,9
~jaro555
Subaru Outback II
Kombi 3.0 209KM 154kW
Najlepsza moim zdaniem generacja OBK - mechanicznie i "charakternie". Wygląd to kwestia gustu - jest brzydki, ale ma w sobie "to coś" co wyróżnia go z tłumu nijakich i mdłych niemców i popularnych japońców. Ale najlepsze jest pod maską - wolnossący boxer H6 (niezniszczalny, toleruje LPG ale szkoda go paskudzić), klasyczny automat (niezniszczalny, nie tak szybki jak DSG - ale przezyje DSG 3 razy...), i doskonałe 4x4 które...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Outback