Szukaj

Subaru Legacy IV Kombi 2.0 TD 150KM 2008 SUBARU LEGACY IV (BL) 2.0 D AWD 150 KM

3 500 PLN
Subaru
Legacy
2008
diesel
150 KM
+48
Grobla (woj. małopolskie)
Rocznik 2008
Przebieg 168 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

SUBARU LEGACY IV (BL) 2.0 D AWD 150 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 730 mm
Szerokość
1 770 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
7,3
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Spalanie spalaniem. Ja zaczne od tego, ze najbardziej irytujaca rzecza w tym aucie jest zawieszenie. To nie jest sportowe kombi. To auto dla Amerykanow. Mocne rozczarowanie. Dynamika auta. Posiadajace 13 koni wiecej ale tyle samo momentu obrotowego Volvo S60 daje odczucia nieporownywalnie lepsze. Zeby jechac - trzeba kopac gaz a to sie odbija na zuzyciu paliwa. Tak, wiem ze to 4WD. Boxer na rope. Niestety, klekocze jak kazdy czterocylindrowiec. Niemniej auto daje sie tolerowac - niestety nie napisze lubic. Podobalo mi sie wizualnie - kupilem w ciemno. Ale nie zaprzyjaznimy sie. Swietna trakcje psuje kanapowate zawieszenie. Wnetrze archaiczne - ale to mi akurat mi nie przeszkadza. Hamulce niezle, zuzycie paliwa akceptowalne. Najlepiej jezdzi mi sie tym autem z przyczepa :) W serwisie jeszcze nie bylem. Aha, poprzedni wlasciciel juz zmienial sprzeglo, po 43 kkm. Ja jezdze bez stresu aczkolwiek praca sprzegla jest dosc specyficzna.
7,2
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Kolejny raz wzór do naśladowania. Samochód ktory ma 350 nm mocy (sprawdzcie, to jedyny 2.0 TD o takiej mocy!), napęd na 4 kółka (stały, nie jakieś tam sprzęgło haldex) to spokojnie można zejść na trasie poniżej 6 litrów. Ja jeżdze więcej po mieście i moje średnie spalania to 7,2 litra. Oczywiście jak będzie non stop goniony to spali więcej, ale nigdy nie przekroczycie 9-10 litrów nawet przy mega agresywnej jeździe. Ogólnie- ideał!!! Pali mniej niż Honda Accord 2.2 czy Mitsu Outlander 2.0, a przecież one nie maja napedu na 4 ...
6,0
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
To co mi komputer pokazuje to jest czesto 6,0 jesli chodzi o szybsza trase, a w miescie wzrasta nawet do 6,6. Zima mysle ze o litr mozna zwiekszyc bo az chce sie szybciej latac takim autem zima. Jak na auto ze stalym napedem na 4 kola i taka wielkoscia mysle ze jest doskonale. Przy jezdzie 90km/h mozna zejsc ponizej 5 litrow, ale kto tak jezdzi? Naturalna i bezproblemowa predkosc uwazam ze wynosi 120km/h w trasie i wtedy tak jak pisalem kolo 6 pali

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Legacy