Szukaj

Subaru Impreza 2006 Subaru Impreza Raty Zamiana Gwarancja automat

24 500 PLN
Subaru
Impreza
2006
benzynowy
160 KM
+48
Gdów (woj. małopolskie)
Rocznik 2006
Przebieg 224 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 994 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Relingi dachowe, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Subaru Impreza Raty Zamiana Gwarancja automat

4,5
~rafalski
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
Świetny samochód, może trochę przestarzały w roku produkcji, brakowało trochę nowoczesności w porównaniu z konkurencją. Cztero stopniowy automat w 2007 roku trochę słabo i tyle w kwestii lekkiej krytyki. Generalnie auto świetne mechaniczne serwisowany w ASO, nigdy nie miałem najmniejszego problemu prócz wymiany baterii i żarówek. Wykończenie poprawne dużo plastików i tkanin tapicerki, ale bardzo dobrej jakości, dużo pali w porównaniu z...
4,6
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Praktyczne i przyjemne w prowadzeniu. Jedno z bardziej niedocenionych samochodów w cenie do 15000zł. Pięknie brzmiący i kręcący się wysoko boxer pod maską, stały napęd na cztery koła i satysfakcjonująco dobrze wykonane przyrządy sprawiają że jazda tym samochodem to przyjemność. Bardzo dobrze zaprojektowane (jednocześnie trzymające auto przyklejone do drogi i nie tak skomplikowane jak u niemieckiej konkurencji) zawieszenie daje poczucie...
4,1
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum...

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Impreza