Szukaj

Subaru Impreza I Kombi 2.0 4WD 115KM 1999 Subaru Impreza Kjs Klatka zdrowa buda reduktor 4x4

11 500 PLN
Subaru
Impreza
1999
benzynowy
115 KM
+48
Gdów (woj. małopolskie)
Rocznik 1999
Przebieg 215 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny matowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 2
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Subaru Impreza Kjs Klatka zdrowa buda reduktor 4x4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
9,0 l/100 km
Długość
4 350 mm
Szerokość
1 690 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
10,0
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Impreza to samochód z napędem na cztery koła, stałym. Jeśli ktoś hamuje przed zakrętami, hamuje na prostej podczas wymijania, w ogóle wymienia klocki hamulcowe co 10 000km to to nie jest auto dla was. Szukacie ekonomicznego auta którego spalanie nie przekroczy 7l/100km to nie pchajcie się na Imprezę której nie zrobiono jej dla was. Jeśli jednak cenisz bezpieczeństwo jazdy, pełna kontrolę w każdej sytuacji i niezawodność a do tego lubisz uczucie jakie towarzyszy przeciętnemu śmiertelnikowi podczas urzywania przedmiotów tak bardzo zbliżonych do doskonałości jak to tylko możliwe to spalanie wyższe o 2l/100km powyżej przeciętnej w klasie nie będzie dla was problemem. Pozdrawiam.
11,8
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód ma stały napęd na wszystkie łapy, klimatyzację, dwulitrowy silnik, a pali dokładnie tyle samo, co mój poprzedni Polonez 1.6GSi. Możliwe, że inne pojazdy tej klasy spaliłyby dwa litry mniej... czyli zaoszczędziłbym cztery złote, rewelacja. A co z przyjemnością z jazdy? Żadna przednionapędówka nie da tyle frajdy na wyjściu z szybkiego zakrętu, najlepiej na luźnej nawierzchni.
12,0
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Nie ma siły. Dzisiaj sprawdzałem spalanie na Pb i mi wyszło 12 z groszem a nie męczyłem go za bardzo, a gazu około 15 bo mi po prostu brakuje mocy i żeby w miarę sprawnie jechać trzeba go kręcić.

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Impreza