Szukaj

Subaru Impreza I 1998 Subaru Impreza GT rajdowka Kjs spec szutrowy

49 800 PLN
Subaru
Impreza
1998
benzynowy
245 KM
+48
Gdów (woj. małopolskie)
Rocznik 1998
Przebieg 202 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 2
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Subaru Impreza GT rajdowka Kjs spec szutrowy

4,1
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum...
3,8
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Auto raczej dla ludzi ze spokojnym temperamentem. Nie lubi pałowania ani rajdów spod świateł. Nie jest synomimem luksusu ani obiektem westchnień sąsiadów i złodziei. Taka taczka do turlania się tu i tam. Auto nie jest popularne i dobrze, bo dzięki temu za niewielkie pieniądze otrzymujemy nasz mały powód do dumy - parkując pod sklepem pośród zaciekawionych właścicieli Golfów Trzecich i zarytych BMW po 20 turkach. Natomiast w zimę śmiejemy się...
3,7
~ms
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód ogólnie przeciętny gdyby nie słynny napęd na cztery buty. Silnik fajnie pracuje, przy głośnym wydechu wydaje z siebie przyjemne dźwięki, co jednak na dalszą trasę potrafi być uciążliwe. Po układzie napędowym spodziewałem się czegoś więcej, tymczasem auto na śniegu i ciasnych mokrych zakrętach jest bardzo podsterowne a próba wyprowadzenia go gazem kończy się w większości tylko pogłębieniem zjawiska. Do 1997 roku napędy trwałe, po 1999...

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Impreza