Szukaj

Subaru Forester III 2008 Subaru Forester Subaru Forester

23 900 PLN
Subaru
Forester
2008
benzynowy z lpg
150 KM
+48
Kutno (woj. łódzkie)
Rocznik 2008
Przebieg 319 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 994 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Bordowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Subaru Forester Subaru Forester

4,1
~andov
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Jeździłem tym samochodem przez prawie 10 lat i przejechałem około 160 tyś km, więc miałem okazję dość dobrze poznać ten model Subaru. Forestera Diesla kupiłem w 2008 roku i był to jeden z pierwszych egzemplarzy na polskim rynku. Frajdą z jazdy kupił mnie od pierwszego dnia, ale dopiero w trakcie eksploatacji odkryłem jego zalety, o których wcześniej nie miałem pojęcia. Foresterem zainteresowałem się dopiero po namowie znajomych, bo zmyliły...
3,7
~debu85
Subaru Forester III
Terenowy 2.5 171KM 126kW
Auto fajne , dobrze się prowadzi, ale tylko jeśli geometria jest poprawnie ustawiona, trochę za słabe są stabilizatory i auto nadmiernie się przechyla na większych nierównościach, natomiast na prostej i zakrętach rewelacja. Wystarczające przyśpieszenie jak się jeżdzi samemu i dośc głośne i dźwięk irytujący przy przyśpieszaniu, także lepiej założyć chyba sportowy tłumik bo normalnie jest denerwujący dźwiek mimo , że to bokser. Zwykła R4 już...
3,5
~striker
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Świetne auto, doskonale się prowadzi, dość sztywny i twardy, jak na SUV'a (prowadzeniem i twardością bije na głowę Q5), drogi trzyma się jak przyklejony. Z pewnością nie jest to auto do jazdy po lesie, co mogłaby wskazywać nazwa modelu. Przestronny. Słabo wyciszony fabrycznie, audio woła o pomstę do nieba, tak samo, jak materiały użyte we wnętrzu - plastiki twarde (ale nie trzeszczą), lakierowane elementy łatwo się ryszą. Fotele się wycierają...

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Forester