Szukaj

Subaru Forester III 2.0D 147KM 2010 Subaru Forester Subaru Forester 2.0D Trend

18 900 PLN
Subaru
Forester
2010
diesel
147 KM
+48
Złotoryja (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 212 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 147 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Liczba drzwi 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Subaru Forester Subaru Forester 2.0D Trend

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
186 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 560 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
7,1
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
autem przed chip-tuningiem nie dało się jeździć z przyjemnością. sposób zestopniowywania skrzyni biegów nie pozwalał się zdecydować, czy w warunkach miejskich jeździć na 3 czy 4 biegu. po chipowaniu auto dostało 175 km oraz moment 400 MN co przełożyło się na większą elastyczność silnika i podwyższoną dynamikę bez zwiększenia zużycia oleju napędowego. minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 4,9l/100 km ciągnąc się we mgle za ciężarówką na dystansie 250 km. przy spokojnej jeździe na trasie spalanie około 5,5 - 6 /100 km. Miasto to minimum 7,6l/100km jazda na autostradzie wypada podobnie jak w mieście 7,6 - 9,5 w zależności od fantazji oraz ciężaru nogi kierowcy. wszystko co zostało napisane o spalaniu dotyczy spalania rzeczywistego, ponieważ jak już inni wspominali komputer z reguły zaniża faktyczne spalanie. jeśli chodzi o koszty eksploatacji, to auto praktycznie bezawaryjne. koszty części nieco wyższe niż aut europejskich, pod warunkiem, że napraw dokonujemy u zaprzyjaźnionego mechanika, dla przykładu wymiana świec żarowych w serwisie to koszt 2000zł przy założeniu, że świece się ukręca, u zaprzyjaźnionego mechanika 700zł z odwiercaniem wszystkich świec generalnie z auta jestem zadowolony, najwierniejszy minus auta, to jego wygłuszenie.
7,2
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Szukając SUV-a z założenia w myślach zaakceptowałem średnie spalanie na poziomie min. 10l/100km. Jak przeczytałem dane Forestera dotyczące spalania, to i tak im nie zaufałem ponieważ w tym obszarze większość producentów od pewnego czasu podaje spalanie pożądane przez potencjalnych nabywców a nie rzeczywiste. W moim aucie po przejechaniu prawie 50 tyś. km średnie spalanie 7,2 i co dziwne jest to moje pierwsze auto które w mieście pali mniej (średni 6,5l/199) niż w trasie przy 140km/h (średnio 8l/100) i to na zwykłym ON bez tzw. "ulepszaczy" z popularnych sieciowych stacji.
7,3
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
trzeba przyznać, że jak na auto ze stałym napędem 4x4 wyniki bardzo przyzwoite (jazda normalna + odejścia kiedy trzeba bez przejmowania się spalaniem 6,5-7,5 dojazd do pracy miasto/wieś 50/50). Bardzo ładnie się spina na 3 i 4 biegu. szkoda, że biegi 1 i 2 nawet z wkręcaniem to na nowym sofcie trochę porażka (przygody czołgisty) a nie jest to mój pierwszy diesel. Co ciekawe ale również rozczarowójące: powyżej 120 km/h auto średnio spala więcej o 1l na każde 10km/h (przy 140-160km/h (realne z GPS) pomiar A4 trasa Katowiece Wrocław 9-11(!) (wiadomo opory + duży prześwit) ale jak ktoś dużo jeżdzi po trasie powyżej 120 km/h warto zastanowić się nad PB (diesel jest o 20k droższy...). Auto ekonomiczne (jak na diesla) przy jeździe do 110km/h (6-6,5)+ jazda do pracy do 7,0. Komfort jazdy bardzo dobry i stały napęd na 4 (jeździ jak po torach (doceniłem to w grudniu :-). Mimo wszystko liczę że Subaru wypuści XV z 2 litrowym dieslem z mocą 180-190 w automacie wtedy jako auto na codzień byłoby idealne.

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Forester