Szukaj

Subaru Forester IV Terenowy 2.0i 150KM 2014 Subaru Forester 4x4, xenon, klima auto, grzane

57 100 PLN
Subaru
Forester
2014
benzynowy
150 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 91 224 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Immobilizer, Światła xenonowe, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Tapicerka tekstylna, Bluetooth, Gniazdo USB, CD, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat, System Start-Stop, Hak

Informacje o samochodzie

Subaru Forester 4x4, xenon, klima auto, grzane

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Forester