Szukaj

Subaru Forester IV Terenowy 2.0i 150KM 2013 Subaru Forester 2.0 X, 4X4, Automat, Navi

45 999 PLN
Subaru
Forester
2013
benzynowy
150 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2013
Przebieg 244 855 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Subaru Forester 2.0 X, 4X4, Automat, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.
9,7
Subaru Forester IV
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Auto ma 11500km przebiegu. Jeżdzę nim przez kilka dni. Początek to horror - ok. 13.5l/100km w mieście przy średnich korkach. Auto nie ma "depnięcia", przyspiesza sprawnie ale okupione jest to dużym spalaniem. W trasie udało mi się zejść do ok. 6.7l/100km, ale w większości jechałem 80-90km/h i to za ciężarówką. Na autostradzie przy średniej 120-130km/h spalił wd. komputera ok. 8.6l/100km. Podsumowując, jest to auto dla osób, które zbytnio się nie spieszą i mają dużo $$ na paliwo. Dla mnie osobiście jest to porażka w stosunku do diesla spod znaku Subaru.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Subaru przeprowadzone przez Euro NCAP.
Subaru Forester