Szukaj

Skoda Yeti Minivan 1.2 TSI 105KM 2012 Skoda Yeti 1.2 TSI 105km Bez Rdzy 6 biegow Zad...

24 900 PLN
Skoda
Yeti
2012
benzynowy
105 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 160 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 197 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Yeti 1.2 TSI 105km Bez Rdzy 6 biegow Zad...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 223 mm
Szerokość
1 793 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
7,7
Skoda Yeti
Minivan 1.2 TSI 105KM 77kW
Skoda Yeti 1,2TSI, 33000km przebiegu, manual. Jak to bywa w małych silnikach z turbo, auto jest oszczędne przy spokojnej jeździe, a pali sporo przy jeździe dynamicznej. To trochę za mały silnik do tak nadmuchanego nadwozia, więc tym bardziej przy mocnym wciskaniu gazu auto pali sporo. Generalnie, Yeti z tym silnikiem doskonale nadaje się do miasta. W dużym mieście, przy codziennych dojazdach do pracy (20km w jedną stronę, powolnie, ale płynnie) auto pali 7,2-7,5 l, co uważam za bardzo dobry wynik. Przy tym charakterystyka silnika (elastycznie ciągnie już od 2tys obrotów) sprawdza się doskonale. W trasie poza miastem też jest OK, choć brakuje trochę mocy przy wyprzedzaniu to spokojna jazda daje ok 6,2-6,5l/100km. Najgorzej jest na autostradzie, gdzie przy 120-140km/h spalanie skacze do 8,5-9,5l/100km, a to już niemało na to auto, nie wspominając o wyższych prędkościach (aerodynamika cegły). Generalnie jednak, do miasta i na podmiejskie dojazdy jest to całkiem zwinne i wygodne auto.
9,5
Skoda Yeti
Minivan 1.2 TSI 105KM 77kW
Auto było zastępcze 2013 r, z przebiegiem 21000 km, jazda normalna bez deptania pedału gazu i jazdy do odcięcia, jak trzeba to wyprzedzałem i wtedy było szybciej, ale nic na siłę. Sportowe zacięcie to miałem 20 lat temu, jak miałem Poloneza ;-). Wracając do Skody, to cały czas klima, spalanie tragedia, autostrada 130-150 (400 km) 11,5 litrów!, miasto delikatnie i trochę trasy delikatnie to 9,5 litrów, trasa wlokąc się (70-90) i delikatnie pedał gazu to 7,5, ale tak się długo nie da jechać, bo to męczy, cały czas musisz pilnować obrotów, biegów i zastanawiać się czy wyprzedzać czy nie.
7,1
Skoda Yeti
Minivan 1.2 TSI 105KM 77kW
Jak na silnik benzynowy, relatywnie wysoką masę i opór czołowy (wysoka wartość) to spalanie satysfakcjonujące. Średnie średnie wychodzi 6,6 (trasa, miasto, okolice miasta itp). Natomiast przyznam, że z pedałem gazu należy obchodzić się bardzo delikatnie, aby taki wynik uzyskać. Przy mocniejszym bucie średnie spalanie spokojnie będzie na poziomie 8-9, a to już nie jest mało jak na gabaryty i nowoczesną technologię budowy tego silnika. Generalnie znośnie, ok 1-1,5 litra więcej niż moje poprzednie diesle (c-max i zafira II)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Yeti