Szukaj

Skoda Superb I 2.8 193KM 2003 Škoda Superb Skoda Superb 2.8 Lpg - 2003 r

4 900 PLN
Skoda
Superb
2003
benzynowy z lpg
193 KM
+48
GŁOGÓW (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2003
Przebieg 399 962 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 193 KM
Pojemność silnika 2 771 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Škoda Superb Skoda Superb 2.8 Lpg - 2003 r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
237 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
9,9 l/100 km
Długość
4 803 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
94% 6%
12,1
Skoda Superb I
Sedan 2.8 193KM 142kW
Witam wszystkich. Powiem tak, wiem co kupiłem i nigdy nie liczyłem na 6l/100km. wszystko zależy jak i gdzie się jeździ. zimą w mieście na odcinkach po 200 m odpalanie i gaszenie silnika na zimnym wyskoczyło ponad 19l. minimalne spalanie miałem 7,5 l prędkość do 80km/h poza miastem bardzo delikatnie z gazem. średnie spalanie 9-10 litrów przy normalnej jeździe i niech nikt nie liczy na mniej. to jest 2,8l v6 193km dobre osiągi za rozsądne spalanie i ciszę w środku . jak ktoś chce oszczędne autko proponuje 1,9 tdi 105 ps i niech wącha moje sapliny. pozdrawiam
13,7
Skoda Superb I
Sedan 2.8 193KM 142kW
Tankuję Pb 98, bo taką zaleca producent do tego silnika.9 litrów osiągnąłem zimą na trasie 640 km cztery osoby + bagaż, w miarę płynna jazda 100-120km/h z wyprzedzaniem kiedy było konieczne. Pozostałe wyniki 14 litrów - jazda w większości po mieście, płynnie, bez bezsensownych startów spod świateł. 18 lirów to tylko miasto, zima i na krótkich odcinkach. Co by nie pisać o spalaniu, to wydaje mi się, że lepiej wydać parę złotych więcej na paliwo ale za to bezpiecznie wyprzedzać jadąc z rodzina na wakacje niż trzymać pedał w podłodze i wyczekiwać godzinami na odpowiedni moment .Nigdy nie kupie już silnika 4 cylindrowego - kultura pracy v6 nieporównywalna, zapas mocy też. Odradzam też zakładanie LPG to tego silnika - taniej będzie tylko pozornie - koszty serwisu pochłoną pseudo oszczędności. Szwagier zagazował (w dobrym warsztacie, sekwencja z górnej póły, dobrej włoskiej firmy) i po przejechaniu ok. 80 000km zaczęły się problemy, a ja śmigam na Pb taniej niż on na gazie.
10,5
Skoda Superb I
Sedan 2.8 193KM 142kW
Jeśli chodzi o ekonomiczność to dałem 5/5 ponieważ myślałem, że spali więcej. Owszem nie jest to auto na eco driving, ale przy tych osiągach i masie spalanie w trasie lekko powyżej 8 litrów to dobry wynik. Ogromnym plusem jest możliwość samodzielnej diagnozy za pomocą sprzętu na allegro - kabel z softem ok 140zł. Jego obsługa jest banalna. Średnie spalanie to 12-13 litrów przy normalnej jeździe. Ten silnik ma potężny moment obrotowy i wcale nie trzeba go kręcić na obroty (nie trzeba nie oznacza nie można :) )

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb