Szukaj

Skoda Superb I 1.9 TDI PD 131KM 2002 SKODA SUPERB I (3U4) 1.9 TDI 130 KM

6 900 PLN
Skoda
Superb
2002
diesel
130 KM
+48
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 450 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Zielony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

SKODA SUPERB I (3U4) 1.9 TDI 130 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 803 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
6,6
Skoda Superb I
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Autko super jak na jego masę i osiągi spalanie rewelacja. Nogę mam ciężką, a spalanie na długich trasach prawie zawsze wynosi 6,2 l. Na trasie Poznań-Włochy-Poznań wyszło 5,10 l (mierzone z rachunków, nie z komputera pokładowego) przy prędkościach 160-170km/h (ale takiej prawdziwej - odczytywanej z GPS´u, a nie z predkościomierza, który zawyża o 10-15 km/h - zwykle pokazuje 180km/h, a jedzie się 167-168km/h). Auto użytkuje od 5 miesięcy i prowadzę statystykę zużycia - średnia za cały okres wychodzi mi 7,27 l/100km przy czym jakieś 90% jazd odbywa się w mieście. Dynamika jest wystarczająca, choć audi a3 z tym silnikiem (moje poprzednie auto) było sporo szybsze na 3 pierwszych biegach. Pozostałe koszty eksploatacji rewelacja też: wymiana rozrządu (bez pompy wody) same części wyniosło: ok. 550zł. Jedyny minus to to, że jak się spali żarówka to trzeba jechać do serwisu i kosztuje to 45zł (wymiana + żarówka). Samemu nie dostaniesz się do lampy, a szczególnie chyba lewej ;) W serwisie jak się umawiasz na wymianę to zawsze pytają która strona, bo na tę z lewej potrzebują o 20min więcej tyle tam jest do rozkręcania.
5,9
Skoda Superb I
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Hej, mieszkam w szwecji moze to jakosc paliwa jest inna i ruch na drodze, ale skoda potrafi zejc do 4,3. Z sredniej 6tys km po tym kraju wyszla mi 4,9. Jak wracalem na siweta do domu to po autostradzie wyszla mi 7,5-7,7 ale to juz byla jazda konkretna powyzej 170km/h . Naprawde jak na takie gabaryty to zuzycie jest smieszne.
6,2
Skoda Superb I
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Tutaj już lepiej chyba być nie może autko mało pali jak na te gabaryty - w trasie jeszcze nie udało mi się przekroczyć magicznej granicy 6 l/100 km (max. 5.9)ASO jest o wiele tańsze niż u konkurencji, a i ceny i dostępność części na wysokim poziomie.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb