Szukaj

Skoda Superb II Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 2014 Skoda Superb 2.0 170Ps DSG Navi Alu Ksenon Kom...

49 900 PLN
Skoda
Superb
2014
diesel
170 KM
+48
Swarzędz (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 259 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Superb 2.0 170Ps DSG Navi Alu Ksenon Kom...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
221 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 833 mm
Szerokość
1 817 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
7,1
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Zaznaczę, że spalanie to mój konik i bardzo zwracam na niego uwagę. Tak jak wiele osób pisze komputer przekłamuje (zaniża o ok 0,5 l/100km) jak w większości samochodów niestety. (z ciekawości dodam, że jedyny samochod jakim jeździłem i mówił prawdę to Octavia RS 2018 rok silnik 2.0 245 KM. Sprawdzane na około 10 pełnych bakach różnica nigdy nie była większa jak 0,1 l/100 km, megane żony 1,9 dci 0,2 - 0,3 l/100km) Podane spalanie, które zamieściłem jest rzeczywiste nie z komputera. Mój rekord to trasa ok 350 km B-B - Warszawa jazda za tirami gdzie spalanie wyszło 4,6 litra co uważam za świetny wynik dla tak dużego auta kombi z DSG I napędem 4X4. Druga skrajność to zaspanie o 2 godz na komunię i pogoń 500 km aby zdarzyć, na szczęście puste drogi i niemiecka autostrada dały szanse. Wynik to 10,1 litra przy średniej prędkości 153km/h uważam, że też jest mocno akceptowalny. Na codzień samochód spala mi w cyklu mieszanym w zależności od proporcji ile miasta ile poza oraz akuratnie od mojego stylu jazdy w granicach 6,5 - 8,5 litra (zaznaczę, że jeżdżę mądrze dynamicznie bo nie myśląc o spalaniu można przy bardzo podobnych prędkościach w cyklu mieszanym mieć wyniki spalania na poziomie 1 litra większe niż można zrobić włączając myślenie)
6,9
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Mnie z 15 tys. Km wychodzi srednia realna z baku 7.35 (a komputer na kazdym tankowaniu pokazuje 0,5 l mniej niz to co na dystrybutorze-mozna w komputerze skorygowac jak ktos chce zrównać realne z tym co pokazuje producent). Moja jazda to male miasto krotkie trasy + raz, dwa razy w tyg. Trasa 100 km z predkosciami 100-120. Przy 90-100 potrafi zejść do 5 litrow realnego spalania (komp 4.5). Przy normalnej jezdzie w trasie do 120 trzeba sie przygotowac na 6 litrow. W miescie-ile kto uwaza... na nierozgrzanym silniku odcinki po 2 km pokazuje 12 litrow, na ciepłym krotkie odcinki w miewcie z zachowaniem eco drivingu jakies 7 l. Generalnie jestem zadowolony. P.S. nie kupuje sie 170 konnego diesla w superbie zeby jeździć 70 jak emeryt i chwalić sie spalaniem 4.4...
8,2
Skoda Superb II
Kombi Facelifting 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Mam napęd 4x4, nie wiem jak dużą różnicę w spalaniu robi to względem ośki, ale wynik 6,5 udało mi się zrobić tylko raz jadąc płynnie 100km/h na trasie. Normalna, przepisowa jazda, ale też bez zamulania to wynik 8 litrów. Poruszanie się w mieście to 10/100. Jeżdżę na szerokich oponach 225, może to też swoje robić. Auto odwdzięcza się komfortem i bezawaryjnością.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb