Szukaj

Skoda Superb II Kombi 1.8 TSI 160KM 2010 Skoda Superb 1.8 TSI, 4X4, Xenon, Bi-Xenon

27 999 PLN
Skoda
Superb
2010
benzynowy
160 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2010
Przebieg 213 144 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Superb 1.8 TSI, 4X4, Xenon, Bi-Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
8,2 l/100 km
Długość
4 838 mm
Szerokość
1 817 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
9,8
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Przesiadłem się z Astry z LPG, gdzie paliwo kosztowało grosze, teraz widzę jak tanie w eksploatacji to było auto. TSI pali całkiem sporo. W mieście wychodzi mi średnio 12l/100km. Na trasie da się zejść do 8l/100km przy niezbyt dynamicznej jeździe. Jak się cisnie gaz do dechy, na trasie wychodzi 10-11 l/100km. Serwis kosztuje, ale do przełknięcia (ale w porównaniu do Astry, kosztuje więcej). Dostępność części dobra, choć ostatnio miałem awarię pompy paliwowej i nie dało się znaleźć sensownego zamiennika ani wkładu, a nowa kosztowała 1k:/
7,6
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Autem jeżdżę od lutego tego roku. W tej chwili przejechane 8 tys. km. Zacznę od początku czyli dlaczego wziąłem akurat benzynę. Po pierwsze ceny ropy i benzynki w momencie zakupu były bardzo zbliżone, po drugie na forach straszyli filtrami cząstek stałych, że niedopracowane i się psują (może akurat nie w skodzie ale dmuchałem na zimne)poza tym ropniak był droższy o 10 tys, co również istotne na dłuższych trasach benzynka jest doskonale wyciszona także komfort super. Trochę poczytałem o docieraniu silnika w necie i zastosowałem te sugestie w moim przypadku. Powiem tylko tyle, że były one zupełnie inne niż sugeruje producent czyli delikatnie do 2 tys km). U mnie sprawdziło się to, że najważniejsze jest pierwsze przejechane 30 km. W skrócie jak już silnik osiągnie temperaturę pracy dajemy w palnik po obrotach oraz hamujemy biegiem, 10% takiej jazdy z całości. Po 2 tys. przejechanych średnio palił mi 7,4l a minimalne przy spokojnej jeździe do 90km - 6,3l. Oczywiście jest to silnik turbodoładowany i jak się zastrzega producent poziom oleju trzeba sprawdzać - u mnie wyjdzie około jednego litra dolewki na 10 tys. Wczoraj wracałem z Radziejowa w sumie Włocławek i Lipno po drodze, do domu 100km. Z ciekawości chciałem sprawdzić jak zmieniło się spalanie minimalne po dotarciu ( po tym jak pojawiła się news o fordzie mondeo w dieslu, który spalił poniżej 3l). Dodam tylko, że jechaliśmy w komplecie czyli dwie dorosłe i dwójka dzieci plus bagaże. Opon nie chciałem większych tzn. szerszych niż standard czyli 205mm ze względu na opory toczenia ( ciśnienie na poziomie 2,5 atmosfery czyli ciutke większe a i same opony CONTINENTAL SPORT CONTACT polecam. No więc uwaga średnia prędkość wyszła 65km/h, kilka razy mocniejsze wyprzedzanie, generalnie na budziku 90-95km/h trzymałem, odstępy od pojazdów przede mną i przede wszystkim hamowanie biegami, czasami luz, KOMPUTER POKAZAŁ 5,6L.Jak przyjechałem do domu sprawdziłem ile podaje producent i byłem w szoku. Także myślę, że technika jazdy, parametry silnika i opory toczenia są tutaj najistotniejsze. Jak widać można jeździć ekonomicznie a jednocześnie niekoniecznie jak emeryt.
8,3
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Superb! Taak, bałem się spalania przy tej masie ale jestem mile zaskoczony. Mam przejechane 8000 km i zaczyna palić mniej, niż kiedy był na tzw. "dotarciu" (oponentów, sądzących, że czegoś takiego jak docieranie już nie ma, odsyłam do lektury instrukcji obsługi tego auta) ze spalania na wolnych obrotach 0,8 litra/h teraz ciągnie 0,6/ h :-) i to przy mrozach. Na pewno za mały bak - 60 litrów to mało. Wychodzi, że w mieście zrobisz nim 450-500 km i to max. Generalnie ssie paliwko jak trzeba kiedy tylko naciśniesz gaz i turbinka zacznie sączyć, to wtedy 12 spokojnie osiągniesz ale po dłuższym czasie jazdy w tym stylu!!. Podsumowując: kiedy chcesz jechać spokojnie mało spali a satysfakcja z prowadzenia taka sama jak, wtedy kiedy chcesz gwałtownie pokazać innym, że ten wielki samochód to nie ślimak :-) Uwierz mi pooglądasz ich samochody we wstecznym lusterku :-)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Superb