Szukaj

Skoda Rapid II Spaceback 1.6 TDI 105KM 2015 Skoda Rapid 1.6 TDI, Salon Polska, Navi, Klima

22 499 PLN
Skoda
Rapid
2015
diesel
105 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 204 404 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Skoda Rapid 1.6 TDI, Salon Polska, Navi, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
4 304 mm
Szerokość
1 706 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
4,8
Skoda Rapid II
Spaceback 1.6 TDI 105KM 77kW
Witam. Jeżdżę od 2 lat Skodą Rapid 1.6TDi do pracy. Mam 120km w jedną strone ( 60% DK i 40% Autostrada) Średnio wychodzi mi 4.8L/100Km. Jeżdżę raczej szybko , dynamika jest dobra , mam sporo wyprzedzania na DK (TIRy). Zauważyłem że średnie spalanie wzrasta mi o 0.5L/100km jak przejdę opon zimowych 185/65 R15 na letnie 215/45 R16. Nie wiem czy to dlatego że latem można sobie na więcej pozwolić ale wiem że tocząc się do pracy jak najoszczędniej się da na zimówkach nie raz zrobiłem 3.9L/100 a na letnich nigdy mniej jak 4.4L/100 nie było. Reasumując , jest to dobry TDik , ciężko oczekiwać od auta aby paliło mniej. (moim zdaniem)
4,8
Skoda Rapid II
Spaceback 1.6 TDI 105KM 77kW
Srebrnego spacebacka posiadam od lipca 2015 roku więc po 9 miesiącach eksploatacji mogę się w jakiś sposób o nim wypowiedzieć. Jazda na trasach górskich typu Mlada boleslaw- wWałbrzych czasem przez Jelenia Góre około 4,5 według wskazań kompa. Jazda po mieście bez korków około 6 litrów z korkami 7. Grzanie na A8/S8 w okolicach predkosci maksymalnej 8 litrów. Ogólnie tysiac km na 55 litrowym baku idzie zrobic bez większych staran nawet z 3 osobami na pokladzie i to w terenie gorzystych sudetów i karkonoszy. Mam juz 26 tys km najechane wiec wiem co mowie. Martwi mnie tylko troche przeklamywanie spozycia. Po dotankowaniu do pierwszego odbicia komputer klamie srednio o pol litra, wiec realne spalanie oscyluje u mnie w okolicach 5,5. To dziwne bo wczesniej mialem liftbacka 1.2 tsi gdzie spalanie było w okolicach 6,3-6,5 i dokladnie tyle wychodzilo przy tankowaniu ale 1.2 tsi ma cos fajnego w postaci 6 biegu ktorego bez problemu mozna uzywac juz od 60 km/h. Tutaj w dieslu przy 60 wciaz mam trojke a brak szostki daje o sobie znac na autostradzie gdzie przy dozwolonych 140 auto chętnie wypije i 6,5.
4,9
Skoda Rapid II
Spaceback 1.6 TDI 105KM 77kW
Po roku jazdy benzyniakiem 1.2 Tsi 105 koni, powróciłem do Diesla lecz tym razem w nadwoziu spaceback. To mój trzeci Rapid w ciągu 25 miesięcy, pierwszy raz w nadwoziu hatchback i po raz drugi z jednostką napędową 1.6 TDI. Nie narzekałem na benzyniaka, wręcz go chwaliłem ale z uwagi na ilości kilometyrów jakie pokonuje i pomimo iż roznica nie jest duza jesli chodzi o spalanie to postanowiłem zaś posmigac dieslem. Auto posiadam od 1 lipca i ma juz najechane 2700 km. Spróbowałem wiele sposobów jazdy, ciezka noga, lekka noga...Auto bez tempomatu z 5 cio biegowym manualem. Trasa : Mlada boleslav-Wałbrzych bez szaleństw okolo 140 km ze srednia oscylujaca w okolicach 60 km/h i małym ruchem według komputera 3.7. Ciezka noga i z Kępna do strzegomia, trasa około 140 km, praktycznie cały czas lewym pasem z predkosciami w okolicach 160-200 km/h, zwalniajac jedynie na chwile do 120-140 bo wolniejsi wyprzedzali...według kompa 7.2 i ponad 120 srednia. Do zjazdu z autostrady w kostomlotach 8,0 i srednia 140. Miasto tak 5-9 w zaleznosci od odcinka i natezenia, umiarkowana jazda w okolicach 4,5. Srednie mieszane było 4,7 ale po jezdzie autostradowej wzroslo na 4.9. Ogólnie dobrze oby tak dalej

Zalety

+ Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Rapid