Szukaj

Skoda Octavia IV 2022 Škoda Superb Skoda Superb Sportline, Salon PL,

126 900 PLN
Skoda
Octavia
2022
benzynowy
190 KM
+48
Warszawa, Włochy (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 155 700 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Škoda Superb Skoda Superb Sportline, Salon PL,

4,6
~AB
Skoda Octavia IV
RS Liftback 2.0 TSI 245KM 180kW
Jeśli ktoś szuka auta o sportowym charakterze i jednocześnie praktycznego to myślę że Octavia IV RS się jak najbardziej sprawdzi. Wersja RS ma świetny dynamiczny silnik, spokojnie daje radę w mieście czy na trasie. Skrzynia czasami się zastanawia, ale nie ma tragedii. Zawieszenie dobrze balansuje między komfortem a sportowym charakterem. Wg mnie to idealny kompromis między codziennym samochodem rodzinnym a czymś, co daje frajdę z jazdy. Nie...
4,3
~A
Skoda Octavia IV
Liftback 1.0 TSI EVO 110KM 81kW
Przestrzenny, mnóstwo miejsca, ogromny bagażnik. Układ kierowniczy zbyt mocno wspomagany, zawieszenie mogłoby być nieco niższe i bardziej sprężyste. Silnik w porządku - dla osób po 50 będzie ok. 200 Nm pozwala elastycznie jeździć, ale przyspieszenie na poziomie 10,5 sekund. Mało spala. Elektronika potrafi być kapryśna (co jakiś czas pojawia się usterka czujnika awaryjnego hamowania). Mimo 1000 cm da się tym sensownie przemieszczać. Materiały w...
5,0
~Marek
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Po przejechaniu 55 tyś. kilometrów stwierdzam, że jest to bardzo udane auto. Wyciszenie pozwala jechać autostradą i normalnie rozmawiać. Jest duża różnica w stosunku do poprzedniej generacji. Skrzynia dobrze sobie radzi z silnikiem 1.5 150KM. Pewnie zastrzeżenia zgłaszane przez innych użytkowników to kwestia opon. Fotele wygodne, mam 190 wzrostu i jest ok. Oczywiście za mną jest trochę ciasno ale to jest auto klasy kompakt. Jakość wykonania...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia