Szukaj

Skoda Octavia III Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 2014 Skoda Octavia Super Stan Jeden Właściciel Zarejestrowany

35 900 PLN
Skoda
Octavia
2014
diesel
105 KM
+48
Płock (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 182 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia Super Stan Jeden Właściciel Zarejestrowany

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
3,8 l/100 km
Długość
4 659 mm
Szerokość
1 814 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
63% 37%
5,2
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Jestem właścicielem Octavii III fl 1.6 TDI 2018r. Lecz wyposażonej w jednostkę 105KM (77kW) DSG Euro 6. Spalanie w mieście Poznań, odcinek 5 km korki, z włączonym systemem Start & Stop, to przy normalnej jeździe spalanie wynosi 5,1 l/100 km, natomiast przy wyłączonym to spalanie wzrasta do 7l. W trasie przy 120 km/h auto zużywa ok 5l/100 km oleju napędowego, a przy 100 km/h około 4l, natomiast jadąc 90 km/h spalanie wynosi ok 3,5 l/100km. Prędkość obrotowa przy 120 km/h wynosi ok 2000 obr/min na 7 biegu. Natomiast przy 100 km/h ok 1600 obr/min. Auto dość szybko zmienia biegi, przez co nie zalecam jechać z prędkością 70 km/h bo auto ma zaledwie 1200 obr/min, i podczas jazdy pod delikatne wzniesienie są przenoszone lekkie drgania silnika, co zmniejsza komfort podróży. Dlatego polecam jechać wtedy 75 km/h, bo fotoradar nie zrobi zdjęcia, a komfort jest już idealny. Natomiast przy mocniejszym wzniesieniu, auto wykonuje redukcję, lecz wcześniej auto jak i sprzęgło się męczy. Ogólnie polecam tę jednostkę, z DSG silnik sprawdza się świetnie, ponieważ jest ekonomiczny w trasie jak i w mieście, oraz jest komfortowy ze względu na niskie obroty w trasie. Dodatkowo auto jest dobrze wygłuszone, więc oprócz ciszy spowodowanej niskimi obrotami jednostki, auto zapewnia dobre wyciszenie dźwięków otoczenia. Dlatego tramwaj czy ciężarówka nie psuje doznań akustycznych. Pozdrawiam.
5,3
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Octavia z tym silnikiem to król oszczędności. Kręcąc się w około "komina", trasa poza miastem 20km w jedną stronę, to spalania pomiędzy 4,6L - 4,9L/100km! Osiągnięcie tego wyniku to jazda z prędkościami 60-90km/h. Trasa 900km, z boxem i 4 osobami na pokładzie (w tym 2 dzieci), to 5L/100 z prędkościami do 140km/h (wynik osiągnąłem na paliwie Shell). Jeżeli chodzi o sam samochód, to pakowny, dobrze się prowadzi, ale trochę głośny. Słyszalny szum opon w kabinie oraz przy niektórych obrotach, głośny silnik. Dynamika, wystarczająca, to nie jest samochód do wyścigów. Mimo wszystko, auto godne polecenia, na pewno bardzo rozsądny zakup. Przez 4 lata bez żadnych problemów.
9,0
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Pewnie najczęściej raporty tego modelu piszą użytkownicy, którzy uzywają octavi jako samochodu firmowego na trasach, ale jako kierowca, jeżdzacy w wieksozsci po miescie i raz z w tygodniu wieksza trasa robiacy okolo 20-30 tys rocznie osiagam takie spalanie: miasto i uzytkowanie codzienne - 11,5 trasa - 9 Jezdze przepisowo, na autostradzie rowno 140km/h . Nie szarzuje, bo woze najczesciej malzonke i dziecko w foteliku. Troche jestem rozczarowany, bo myslelm, ze spalanie bedzie mniejsze. Ale skoda nie ma alternatywy, bo benzyowe silniki juz nie bardzo nadaja sie na LPG (chyba ze w rapidach albo fabiach) Pozdrawiam.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Całokształt - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia