Szukaj

Skoda Octavia IV Scout 2.0 TSI 190KM 2024 Skoda Octavia Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4

159 900 PLN
Skoda
Octavia
2024
benzynowy
190 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Relingi dachowe, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
231 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,8 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 829 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
44% 56%
4,3
~A
Skoda Octavia IV
Liftback 1.0 TSI EVO 110KM 81kW
Przestrzenny, mnóstwo miejsca, ogromny bagażnik. Układ kierowniczy zbyt mocno wspomagany, zawieszenie mogłoby być nieco niższe i bardziej sprężyste. Silnik w porządku - dla osób po 50 będzie ok. 200 Nm pozwala elastycznie jeździć, ale przyspieszenie na poziomie 10,5 sekund. Mało spala. Elektronika potrafi być kapryśna (co jakiś czas pojawia się usterka czujnika awaryjnego hamowania). Mimo 1000 cm da się tym sensownie przemieszczać. Materiały w...
5,0
~Marek
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Po przejechaniu 55 tyś. kilometrów stwierdzam, że jest to bardzo udane auto. Wyciszenie pozwala jechać autostradą i normalnie rozmawiać. Jest duża różnica w stosunku do poprzedniej generacji. Skrzynia dobrze sobie radzi z silnikiem 1.5 150KM. Pewnie zastrzeżenia zgłaszane przez innych użytkowników to kwestia opon. Fotele wygodne, mam 190 wzrostu i jest ok. Oczywiście za mną jest trochę ciasno ale to jest auto klasy kompakt. Jakość wykonania...
3,4
~waba
Skoda Octavia IV
Kombi 1.5 TSI e-Tec Mild Hybrid 150KM 110kW
Wersja FL. Komfort jazdy tym autem jest słabiutki. Wygluszenie od podlogi jest raczej srednie, wiec przy predkosciach autostradowych w kabinie jest huk . Kultura pracy calego napedu jest bardzo niska co skutkuje drganiami odczuwalnymi caly czas na pedalach i podporce pod lewa stope. Przy wyzszych predkosciach jest to wrecz nie do zniesienia - gdyby nie tempomat nie daloby sie wytrzymac. Skrzynia pracuje nieprzewidywalnie - w tych samych...

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia