Szukaj

Skoda Octavia I Hatchback 1.9 TDI 110KM 2004 Skoda Octavia Skoda Octavia

3 900 PLN
Skoda
Octavia
2004
diesel
110 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2004
Przebieg 338 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia Skoda Octavia

5,3
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Kupilem Octavie w maju 2015roku. Do tej pory, a minelo 7 miesiecy, zrobilem ponad 37 tys km. Wybralem ja z racji kosztow eksploatacji ktore sa bardzo tanie i szeroko dostepne. Octavia 2 razy zrobila trase UK-PL (1700). Raz latem, raz zima. Latem przy obladowanym bagazniku na maxa spalila srednio 5,7 do PL i 5,5 spowrotem. Zima tak samo obladowana- do PL 5.8, spowrotem 6, przy czym w polowie trasy temperatura oscylowala 10 stopni ponizej zera. Dodatkowo codziennie dojezdzam 80 ml do pracy - srednie spalanie okolo 5,5l Z czesci eksploatacyjnych z ostatniego roku wymienilem przednie wahacze, tylne amortyzatory, przednie tarcze, swiece zaplonowe i opony. Samochod jak najbardziej moge polecic jezeli ktos szuka samochodu taniego w eksploatacji z dobrym silnikiem 1.9 i pojemnym. Na prawde mozna sie zdziwic jaka ona jest pojemna. Z minusow. - bardzo slabo wyciszona- przy wyzszych predkosciach meczy - mogloby byc troche wiecej mocy, ale to moja subiektywna opinia - widac za czasu, strasznie kwadratowa co nie kazdemu moze pasowac - oryginalne fotele to jakas porazka na dluzsze wyprawy-. Tania zamiana z innego samochodu tej samej platformy (golf 4, seat leon1, audi a3, vw bora). Mozna kupic tanio i pasuja bez zadnych przeróbek a komfort nieporownywalny. Plusy. Ta sama platforma co golf 4, bora, seat leon 1, audi a3 wiec z dostepnoscia czesci nie ma problemu i sa tanie.
4,7
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Jeżdżę codziennie ok 90km. Trasa wygląda następująco: 14,5km droga krajowa, 18km trasa szybkiego ruchu, 5km DK i 5km droga lokalna z ograniczeniami do 40 km/h (powrót w odwrotnej kolejności), od czasu do czasu kilkukilometrowy wyjazd do miasta - maksymalna predkość to 120-130km/h i spalanie wg licznika to 4,5l/100km. Raz podczas powrotu przy kiepskiej pogodzie i prędkości max 70km/h wskaźnik spalania pokazał mi 3,8l/100km. Udało mi się też przejechać w mieście kilka kilometrów w korkach ze średnią prędkością 11km/h - średnie spalanie 10,5l/100km. Jeżdżę w miarę ekonomicznie, rzadko się spieszę - wolę wcześniej wyjść z domu i dojechać ze spokojem. Prawie zawsze jeżdżę z włączoną klimatyzacją.
5,7
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Witam przez 3 lata użytkowałem w/w samochód. Silnik jak dla mnie fenomen jeżeli chodzi o spalanie i osiągi (oczywiście jak dla kogoś kto przesiadł się z benzyny o pojemności 1.2 :),później się przyzwyczaiłem). Generalnie średnie spalanie zawsze oscylowało w ciepłych misiącach w granicach 5.5-6l/100km jeżdżąc głównie w miastach aglomeracji śląskiej bez zbytniego oszczędzania (doradzono mi aby nie zamulać ze względu na turbo ze zmienną geometrią łopatek). W miesiącach chłodnych + 1l na tych samych odcinkach. Trasa trochę autostrad z prędkością do 150km/h i reszta krajówki z prędkością ok 100km/h średnio z reguły spalanie wynosiło 5l. Trasa do Niemiec 1000km z utrzymywaniem stałej prędkości 140km/h na autostradach wyszło średnie 5.4l. Mam również rodzinę w górach, którą często odwiedzałem skodą i chciałem podkreślić, że w górach nie ma to jak silnik diesla, czuć ten moment obrotowy i moc przy wyprzedzaniu tirów i puchnących jak pudzian podczas walki benzyniaków na stromych podjazdach:) Naprawdę zadziwiająco ekonomiczna jednostka, która zawstydziłaby niejedną współczesną konstrukcję diesla, jedyny problem polega na tym, że nie bardzo nadaje się do eksploatacji w mieście(częste problemy z turbo - zapiekanie łopatek kierownicy, pomimo stosowania się do wszystkich zasad eksploatacji diesla :( ale o całkowitej ocenie auta napiszę w opiniach)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia