Szukaj

Skoda Octavia II Kombi 1.8 TSI 160KM 2011 Škoda Octavia Skoda Octavia 1.8 Benzyna, Xenon,

27 900 PLN
Skoda
Octavia
2011
benzynowy
160 KM
+48
Kościerzyna (woj. pomorskie)
Rocznik 2011
Przebieg 145 700 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Škoda Octavia Skoda Octavia 1.8 Benzyna, Xenon,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 572 mm
Szerokość
1 769 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
5,9
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Z konieczności tymczasowo trafiłem na Skodę Octavia DSG 7 kombi. Słyszałem wiele wątpliwych opinii o olejożernym silniku i jeszcze ta skrzynia. Sceptycyzm ustąpił po 2000km. Po niespełna roku i 40 000km jestem zafascynowany samochodem. Miałem wstawić do niej gaz ale 700km na 50l jest świetnym wynikiem i LPG (bezpośredni) jest zbędnym wydatkiem. Samochód jest super ekonomiczny, nie bierze oleju i zachwyca dynamiką 0-100 w 7,5s, kiedy trzeba zamyka licznikowe 240km/h (gps 225). Stosuję często Eco driving, bez tempomatu rekordowe przejazdy pozwalają regularnie schodzić poniżej 5l . Jest to porażający! wynik w porównaniu do poprzedniego samochodu (średnie na całym zbiorniku 13-17l / 100km)
7,7
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Musiałem się przestawić z TDI na TSI. Niby mała różnica w symbolach ale na stacji paliw przepaść. Do pracy mam 5 km. Kilkanaście razy staję na światłach, korki, marudy ruszające spod świateł (generują kolejne korki) średnia prędkość 20 km/h - do pracy 10,5 / 11, 5. Natomiast z powrotem około 12 - 13 litrów. Wieczorem około 9 - 10. Mniej się nie da. Krótki dystans jeszcze więcej. Dlatego jak od wielu lat czytam informację o spalaniu to należałoby to jakoś uszczegółowić. Jeden napisze, że w mieście spala 7 litrów, inny 9 a jeszcze inny 15. Podaję na Wrocław. W trasie zupełnie inaczej. od 6 litrów bardzo spokojna jazda do 7,5. Autostrada: przy 120km/h - 7 litrów /100 km (na tempomacie) a przy 140 już 8 litrów/100 km. W Niemczech zrobiłem 1800 km i najwięcej jechałem 190km/h wtedy spalanie wyniosło między 10 a 11 w zależności od nachylenia drogi.
7,9
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Jeżdżę takim samochodem dość często, więc mogę nieco powiedzieć o jeździe mieszanej i pozamiejskiej (w mieście bywam rzadko). otóż jadąc z głową i przewidywalnie można spalić bardzo mało jak na te osiągi. przy 100 można zamknąć się w 6l. co ciekawe jadąc 120 spalamy już 7 a 140 7,5l/100. ogólnie im szybciej tym bardziej opłacalnie... przy 160kmh bierze 8-8,5. Z tym że jest o wiele bardziej wrażliwy na warunki niż diesle. lekka górka na tempomacie i pokazuje 12-14 i więcej. Octavia RS 2,0tdi 170koni jest dużo bardziej odporna na górki. no i jeśli w tsi zaczniemy się bawić to spalanie rośnie bardzo szybko. Przykład: trasa 140km, cała droga spokojnie i do 140 na autostradzie (50% trasy autostrada). spalanie 7,7 ale pod koniec lekkie szaleństwo, tzn dwa przyspieszenia do 200+kmh (może 5-10km drogi) i średnie od razu skoczyło na 8,3. w dieslu wzrost byłby pewnie o 0,1l. Generalnie pali podobnie jak zwykłe 1.8 z 5cio biegową skrzynią sprzed 10 lat, tylko że ma z goła różne możliwości :) spodziewam się że spokojnie 10-20koni ma w gratisie.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia