Szukaj

Skoda Octavia II Kombi 1.4 TSI 122KM 2011 Škoda Octavia Skoda Octavia 1.4 TSI 122 KM,

14 900 PLN
Skoda
Octavia
2011
benzynowy
122 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2011
Przebieg 321 633 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Złoty
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Škoda Octavia Skoda Octavia 1.4 TSI 122 KM,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
201 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 572 mm
Szerokość
1 769 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
59% 41%
7,2
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Bez przegięć. Na trasie nieprzekraczając specjalnie 110-120km/h da się spokojnie do 5,5l zejść. Trasa z przewagą autostrad ok 7,5l (140-150 km/h). W mieście zależy od charakteru odcinków, na których się poruszamy - wiadomo, jeśli jedziemy 2,5 km a po drodze mamy 7 sygnalizacji świetlnych, to i 15l/100 km możemy osiągnąć, ale rozsądnie koło 9 w mieście jest jak najbardziej osiągalne. Jak ktoś jeździ octavią, a jeszcze lepiej z tym silnikiem (1.4) i ma ochotę poszaleć to ma chyba za bujną wyobraźnię albo przesiadł się z trapeza.
8,3
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Spalanie podawane przez niektórych użytkowników to dla mnie abstrakcja. Nie dlatego, że się nie da np. zejść grubo poniżej 6l/100km, ale dlatego że imho jest to zbrodnia dokonywana na silniku i odbije się czkawką przy długoletniej eksploatacji. Dla liczących krople benzyny mam sposób na zejście z wydatkami do zera: rower latem i biegówki zimą, nieodpalany silnik nie zużywa paliwa. Trochę o moim silniku: nalatane 60kkm, staram się omijać korki, szybko przyspieszać i utrzymywać stałą prędkość jazdy. Daje to rozrzut średniego spalania ca 7.5 do 9 L/100km, zależnie od natężenia ruchu i koloru fali na światłach. Zimą w korkach oraz na krótkich trasach poniżej 10km na zimnym silniku komputer potrafił wyrzucić ponad 11 L/100km. Trasa: 6.5 L/100km na 5. biegu oraz powyżej 7.5 L/100km na 6tce przy prędkościach autostradowych. Szósty bieg nie jest do oszczędzania benzyny i katowania motorowni obrotami rzędu 1500rpm! Tylko do uzyskania niższej prędkości obrotowej silnika przy dużych prędkościach, dlatego jadąc NORMALNIE autostradą należy liczyć się z przekroczeniem progu 7 litrów. Wszystkie średnie spalania wg wskazań komputera.
8,1
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Po przejechaniu 3 tys km śmiało mogę stwierdzić, że podawane spalanie w mieście przez niektórych na poziomie 8 litrów to jakaś pomyłka.Jeżdzę głownie po Wrocławiu więc światła i częste korki to normalka. Oczywiście można zejść do około 8 litrów ale wieczorem przy wyłączonych światłach i kiedy nie ma ruchu na drodze :P Standardowo w mieście na odcinkach 6-10 km bieże około 10 l. Jak się trochę postoi na światłach to 11,5 też nie jest problemem. Trasa (250km) minimalne jakie udało mi się osiągnąć to 6,5 litra ( prędkość 120 max. Spory wpływ na spalanie ma wg mnie długo nagrzewający się silnik. Przy temperaturach w rejonie zera stopni potrzebuje mniej więcej 6 km na rozgrzanie ( lub 12-15 minut). Silnik dynamiczny ale swoje wypić lubi - jak to mówią turbo żyje turbo pije ;)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia