Szukaj

Skoda Octavia II Scout 2.0 FSI 150KM 2007 Skoda Octavia 2.0, 4X4, Klima

14 999 PLN
Skoda
Octavia
2007
benzynowy
150 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2007
Przebieg 194 614 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, CD, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia 2.0, 4X4, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 581 mm
Szerokość
1 784 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
9,5
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
Scout w wersji silnikowej 2.0 FSI 150 KM jest niestety autem paliwożernym. Producent zaleca tankowanie Pb98, ale nie widać różnicy w spalaniu pomiędzy tańszą a droższą benzyną. Różnica w osiągach też nie jest zauważalna. Generalnie auto pali jadąc dłuższy odcinek na tempomacie na autostradzie w [l/100km]: 6,8-7,4 przy 80-90km/h 7,7 przy 100 km/h 8,8 przy 120 km/h 10,3 przy 140 km/h 12,0 przy 160 km/h ponad 14 przy 180 km/h powyższe wartości +/-10% w zależności od wiatru, załadowania, stanu opon, itd. Najmniejsze spalanie na trasie, jakie udało mi się osiągnąć to 6,4 l/100 km z Zakopanego do Krakowa, ale to prędkość 50-70 km/h przez większość trasy, a z każdej górki toczenie się na luzie... Typowo trasa 2/3 autostrada i 1/3 droga krajowa, czyli trasa Kraków - Przemyśl (260km) to spalanie rzędu ok. 8,8 - 9,3 l/100 km przy ok. 140 km/h na autostradzie i oszczędnej jeździe max 100 km/h za Rzeszowem. Dane na podstawie komputera pokładowego bardzo wiarygodne i zgodne z obliczeniami po tankowaniu "pod korek". W Krakowie, a więc w dużym i zwykle zakorkowanym mieście auto łyknie nawet i ponad 15 l/100km, ale typowo jest to około 11,5-13,0 jak już się rozgrzeje silnik. Najbardziej ekonomiczna prędkość to około 70-80 km/h na 6-tym biegu. Obroty: na 5-tce 2 tys. obrotów jest przy ok. 68 km/h na 6-tce 2 tys. obrotów przy 76 km/h - tak więc przy prędkościach autostradowych i tak obrotomierz będzie w okolicach 4 tys. obr/min... Także dynamika kosztem ekonomii...
8,5
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
niskie koszty przeglądów. podstawowy przegląd w cenie 700 zł. dość duża ilość zamienników części eksploatacyjnych umożliwia w miarę tanią obsługę. wysoka jest cena oleju silnikowego, który zaleca SERWIS i wynosi ona około 70 zł za litr. spalanie benzyny nie jest zbyt niskie, do tego winno się tankować paliwo 98 oktanowe. jednak masa auta, posiadanie napędu 4x4 i gorsza aerodynamika spowodowana wyższym zawieszeniem powoduje że trzeba się pogodzić z większym niż w autach klasy KOMPAKT spalaniem.Plus za przeglądy co 30 tys. km lub 2 lata.
7,9
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
Spalanie na oryginalnych Dunlopach było ok, po zmianie na Goodyaer Optigrip poszło 2 litry w górę. Nie psuje się więc nic nie kosztuje ekstra. Serwis ok. Przeglądy co 30.000 km więc też ok.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia