Szukaj

Skoda Octavia I Hatchback 1.9 TDI 110KM 2005 Skoda Octavia 1.9 TDI, Salon Polska, Klima

2 999 PLN
Skoda
Octavia
2005
diesel
110 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2005
Przebieg 366 578 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Złoty metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Alufelgi, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia 1.9 TDI, Salon Polska, Klima

5,3
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Kupilem Octavie w maju 2015roku. Do tej pory, a minelo 7 miesiecy, zrobilem ponad 37 tys km. Wybralem ja z racji kosztow eksploatacji ktore sa bardzo tanie i szeroko dostepne. Octavia 2 razy zrobila trase UK-PL (1700). Raz latem, raz zima. Latem przy obladowanym bagazniku na maxa spalila srednio 5,7 do PL i 5,5 spowrotem. Zima tak samo obladowana- do PL 5.8, spowrotem 6, przy czym w polowie trasy temperatura oscylowala 10 stopni ponizej zera. Dodatkowo codziennie dojezdzam 80 ml do pracy - srednie spalanie okolo 5,5l Z czesci eksploatacyjnych z ostatniego roku wymienilem przednie wahacze, tylne amortyzatory, przednie tarcze, swiece zaplonowe i opony. Samochod jak najbardziej moge polecic jezeli ktos szuka samochodu taniego w eksploatacji z dobrym silnikiem 1.9 i pojemnym. Na prawde mozna sie zdziwic jaka ona jest pojemna. Z minusow. - bardzo slabo wyciszona- przy wyzszych predkosciach meczy - mogloby byc troche wiecej mocy, ale to moja subiektywna opinia - widac za czasu, strasznie kwadratowa co nie kazdemu moze pasowac - oryginalne fotele to jakas porazka na dluzsze wyprawy-. Tania zamiana z innego samochodu tej samej platformy (golf 4, seat leon1, audi a3, vw bora). Mozna kupic tanio i pasuja bez zadnych przeróbek a komfort nieporownywalny. Plusy. Ta sama platforma co golf 4, bora, seat leon 1, audi a3 wiec z dostepnoscia czesci nie ma problemu i sa tanie.
4,7
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Jeżdżę codziennie ok 90km. Trasa wygląda następująco: 14,5km droga krajowa, 18km trasa szybkiego ruchu, 5km DK i 5km droga lokalna z ograniczeniami do 40 km/h (powrót w odwrotnej kolejności), od czasu do czasu kilkukilometrowy wyjazd do miasta - maksymalna predkość to 120-130km/h i spalanie wg licznika to 4,5l/100km. Raz podczas powrotu przy kiepskiej pogodzie i prędkości max 70km/h wskaźnik spalania pokazał mi 3,8l/100km. Udało mi się też przejechać w mieście kilka kilometrów w korkach ze średnią prędkością 11km/h - średnie spalanie 10,5l/100km. Jeżdżę w miarę ekonomicznie, rzadko się spieszę - wolę wcześniej wyjść z domu i dojechać ze spokojem. Prawie zawsze jeżdżę z włączoną klimatyzacją.
5,7
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Witam przez 3 lata użytkowałem w/w samochód. Silnik jak dla mnie fenomen jeżeli chodzi o spalanie i osiągi (oczywiście jak dla kogoś kto przesiadł się z benzyny o pojemności 1.2 :),później się przyzwyczaiłem). Generalnie średnie spalanie zawsze oscylowało w ciepłych misiącach w granicach 5.5-6l/100km jeżdżąc głównie w miastach aglomeracji śląskiej bez zbytniego oszczędzania (doradzono mi aby nie zamulać ze względu na turbo ze zmienną geometrią łopatek). W miesiącach chłodnych + 1l na tych samych odcinkach. Trasa trochę autostrad z prędkością do 150km/h i reszta krajówki z prędkością ok 100km/h średnio z reguły spalanie wynosiło 5l. Trasa do Niemiec 1000km z utrzymywaniem stałej prędkości 140km/h na autostradach wyszło średnie 5.4l. Mam również rodzinę w górach, którą często odwiedzałem skodą i chciałem podkreślić, że w górach nie ma to jak silnik diesla, czuć ten moment obrotowy i moc przy wyprzedzaniu tirów i puchnących jak pudzian podczas walki benzyniaków na stromych podjazdach:) Naprawdę zadziwiająco ekonomiczna jednostka, która zawstydziłaby niejedną współczesną konstrukcję diesla, jedyny problem polega na tym, że nie bardzo nadaje się do eksploatacji w mieście(częste problemy z turbo - zapiekanie łopatek kierownicy, pomimo stosowania się do wszystkich zasad eksploatacji diesla :( ale o całkowitej ocenie auta napiszę w opiniach)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia