Szukaj

Skoda Octavia III Liftback 1.4 TSI 140KM 2014 Skoda Octavia 1.4 TSI, Salon Polska, DSG, Skóra

45 999 PLN
Skoda
Octavia
2014
benzynowy
140 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 118 209 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia 1.4 TSI, Salon Polska, DSG, Skóra

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 659 mm
Szerokość
1 814 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,4
Skoda Octavia III
Liftback 1.4 TSI 140KM 103kW
Spalanie bardzo zależy od stylu jazy i rodzaju drogi. Po drodze gminnej czy krajowej, nie przekraczając 90 km/h, zejdziemy poniżej 5 litrów, i to w górach. Raz zrobiłem eksperyment i przejechałem się autostradą za ciężarówką - 4,5 litra, ale tak się nie da jeździć tym autem. Normalna jazda krajówką "jak inni" to jakieś 6-6,5 litra, jeśli za bardzo nie wyprzedzamy. Po mieście 8 litrów to norma, w korkach spokojnie wyskoczy ponad 10. Autostrada - jakieś 6,5 z bagażami i ferajną, sam schodzę poniżej 6. Z 4 rowerami na haku mamy już 8,5. Średnio wychodzi 6,9 co uważam za rozsądną wartość jak na niemałe w sumie auto.
6,3
Skoda Octavia III
Liftback 1.4 TSI 140KM 103kW
Jak na razie to tylko paliwo, olej, przeglądy... nie jest źle, choć w wielu miejscach pisze się, że wymiana oleju co 30 tys. to trochę za rzadko. Ja wymieniam co 15 tys. Spalanie bardzo zależy od stylu jazy i rodzaju drogi. Po drodze gminnej czy krajowej, nie przekraczając 90 km/h, zejdziemy poniżej 5 litrów, i to w górach. Raz zrobiłem eksperyment i przejechałem się autostradą za ciężarówką - 4,5 litra, ale tak się nie da jeździć tym autem. Normalna jazda krajówką "jak inni" to jakieś 6-6,5 litra, jeśli za bardzo nie wyprzedzamy. Po mieście 8 litrów to norma, w korkach spokojnie wyskoczy ponad 10. Autostrada - jakieś 6,5 z bagażami i ferajną, sam schodzę poniżej 6. Z 4 rowerami na haku mamy już 8,5. Średnio wychodzi 6,9 co uważam za rozsądną wartość jak na niemałe w sumie auto.
6,6
Liczba komentarzy: 1
Skoda Octavia III
Liftback 1.4 TSI 140KM 103kW
Zimą w mieście zanim się dogrzeje palił zdecydowanie więcej, pomimo iż wyjeżdżałem z ciepłego garażu spalanie nawet o 2 litry więcej - ale jak powiedziałem na dogrzewaniu na krótkim odcinku. Niezależnie od pory roku przejazd 30 km, tzn wyjechanie z małej miejscowości i dojazd do innej spalanie rzędu 5-5,2 litra nie jest problemem, ale bez szaleństwa z prędkością. Dla mnie rewelacja. Długa trasa, z autostradą i ciśnięciem nawet do 180km/h bez zwracania uwagi na oszczędność w trybie sport spalanie 6,6L/100km. Dobry wynik. W mieście po rozgrzaniu potrafi zejść do spalania poniżej 8l/100km nawet na niedługich odcinkach, ale wymaga delikatnej nogi. Jak nie zwracamy uwagi na eko-jazdę i tak nie przekroczymy nigdy 10L/100km (tylko zimny silnik i duszenie - nie polecam). Średnio jak jeżdżę dużo po mieście i na krótkich odcinkach w mieście (do2km) spalanie wynosi 7,3 średnio na kilku tysiącach kilometrów. Podsumowując niskie spalanie w mieście, bardzo niskie na trasie, dynamiczny, fajnie się prowadzi, sztywny jak niemiec, dobrze trzyma się drogi i znakomicie prowadzi-płynie,cichy. Dobrze, że nie wybrałem tym razem diesla, terkotanie mnie już denerwuje i to wypalanie DPFa.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia