Szukaj

Skoda Kodiaq I SUV 1.5 TSI ACT 150KM 2020 Škoda Kodiaq Skoda Kodiaq 1.5 TSI ACT 4X2 L&K

104 900 PLN
Skoda
Kodiaq
2020
benzynowy
150 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2020
Przebieg 171 243 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Škoda Kodiaq Skoda Kodiaq 1.5 TSI ACT 4X2 L&K

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 697 mm
Szerokość
1 882 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,8
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
55% 45%
7,7
Skoda Kodiaq I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Spalanie przy jeździe mieszanej jest zaskakująco niskie, można je porównać z dieslem citroena 2.2 HDI 204. Zimą wzrasta u mnie o prawie 1 l. Robię trasy 5-15 km. W lecie w granicach 7,5 zimą 8 - 8,5. Przy czym komputer pokazuje 8.6, a na dystrybutorze 8.1. Jazda płynna bez szaleństw. Przy dynamicznej jeździe spalanie wzrasta znacznie bardziej niż w dieslu. Spalanie tego silnika, jak to benzyna czułe na wiatr i wzniesienia, bardzo na prędkość. Trasa 60 km, razem z ciężarówkami zimą to 6,4l/100km. Minimalne 6l/100 km to z 80 km zrobionych nocą na krajówce, sam kierowca, jazda do 95 km/h. Na ekspresówce przy 120 km/h to już 7,5 - 8 l, przy 140 w okolicach 9-10 l. Sam samochód bardzo pojemny, nieporównanie większy od karoqa. Można sprawnie wyprzedzić, duża zasługa DSG. Start spod świateł w trybie sport bardzo ok. DSG zdarza się szarpnąć delikatnie zaraz po dodaniu gazu. Tryb 2 cylindrowy delikatnie wyczuwalny, a np. w Karoqu po odłączeniu 2 cylindrów szarpie kierownicą (manual).
7,0
Skoda Kodiaq I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Pali niedużo jak na benzynę, samochód jeszcze na doatrciu - przejechałem 600 km wiec spalanie może się jeszcze obniży.dzie w granicach 100 km spalanie na długiej trasie 5,7. W mieście spalanie na początku bardzo duże 16 l/100 ale po rozgrzaniu (4 km ) spalanie spada do 10 l/100 potem jest w granicach 9 litrów. Poprzednio jezdziłem Sorento 2.0 diesel - 2013 i spalanie było na podobnym poziomie. Kodiaq troche mniejszy od Sorento, ale dobrze przemyślany co rekompensuje mniejsze rozmiary. Kodiaq jest jednak cichszy niż Sorento. Spalanie obniża się poprzez zastosowany system wyłączenia dwóch cylindrów podczas spokojnej jazdy, - nie przeszkadza w jeździe ale oszczędza paliwo. ROcznik auta 2022 silnik 1,5 skrzynia DSG 7.
7,0
Skoda Kodiaq I
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Pali niedużo jak na benzynę, samochód jeszcze na doatrciu - przejechałem 600 km wiec spalanie może się jeszcze obniży.dzie w granicach 100 km spalanie na długiej trasie 5,7. W mieście spalanie na początku bardzo duże 16 l/100 ale po rozgrzaniu (4 km ) spalanie spada do 10 l/100 potem jest w granicach 9 litrów. Poprzednio jezdziłem Sorento 2.0 diesel - 2013 i spalanie było na podobnym poziomie. Kodiaq troche mniejszy od Sorento, ale dobrze przemyślany co rekompensuje mniejsze rozmiary. Kodiaq jest jednak cichszy niż Sorento. Spalanie obniża się poprzez zastosowany system wyłączenia dwóch cylindrów podczas spokojnej jazdy, - nie przeszkadza w jeździe ale oszczędza paliwo. ROcznik auta 2022 silnik 1,5 skrzynia DSG 7.

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Kodiaq