Szukaj

Skoda Fabia II Kombi 1.4 TDI 70KM 2009 Skoda Fabia 1.4 TDI, Salon Polska, Klima

5 999 PLN
Skoda
Fabia
2009
diesel
69 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2009
Przebieg 238 952 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 69 KM
Pojemność silnika 1 422 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Skoda Fabia 1.4 TDI, Salon Polska, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
164 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,4 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 239 mm
Szerokość
1 642 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
5,7
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
był to samochud słóżbowy więc nie oszczędzałem go, przebieg ok 140 tyś, spalanie na trasie rosło od 120 przy 160 palił ok 9litrów jazda jak emeryt czyli 80 bez gazu to ok 4,2 trasa, jazda mieszana z przewagą miasta ok 70%, spalanie do 6,5 litra, silnik 1,4 za słaby zwłaszcza w wersji 70km, łalpał zadyszkę ale to nie samochód wyścigowy, bagażnik przestronny ale ze względu na to że samochód nie należy do szerokich przy większych gabarytach bagażu mało ustawny, to co jest największą wadą modelu to zawieszenie, miękkie więc wychyla się na zakrętach, tył się uślizguje, nurkuje przy mocnym hamowaniu, czuły abs który przeszkadza i zdecydowanie za szybko reaguje, krótkie zwisy , ogólna ocena dobra samochód oszczędny, na zbiorniku po trasie nawet 1000 km, średnio na baku ok 700-800 km
4,8
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Samochód kupiłem jako trzy letni z przebiegiem 75 000( Znajomy kupił go na firmę i się przeliczył). Silnik faktycznie głośno pracuje i przesiadając się do Mondeo 2.5 V6 mojego ojca nie wierzę, że motor może tak cicho pomrukiwać. Każdy samochód pali, tak jak chce tego właściciel. Stosuję Zasady ECO Drivingu i spalanie mnie zadowala. Biegi zmieniam przy 1800-2000 tys. obrotów, najwyższe spalanie osiągnałem jadąc do Łodzi z prędkością 160-170 km/h przez 100 km(5.8L). Na trasie Częstochowa-Poznań-Częstochowa jadać autostradą 120 km/h plus 80 km przejechane po Poznaniu na stacji wyszło 4.2L. Nigdy nie patrzę na komputer, zawsze tylko wyniki ze stacji(zawsze tankuje do pełna). Po mieście z włączoną klimą wynik 5.1. Śmiać mi się chce z ludzi którzy piszą, że ich TDI przy jeździe 150km/h nie schodzi poniżej 6L/100 KM. Pamiętajcie DIESEL jest silnikiem do pracy nie do wyścigów.
4,5
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 TDI 70KM 51kW
Silnik bardzo oszczędny. Jadąc spokojnie 80 km/h spalanie 3,4 l.(sprawdzałem dwa razy) W mieście w korkach (Warszawa)do 6 l. Średnia w mieście przy spokojnej jeździe do pracy 15 km. od 4,8 do 5,2 l. Jadąc z Warszawy do Zakopanego i z powrotem średnia 4,2 l. (stojąc w korkach na zakopiance i jeżdżąc po górskich uliczkach w 3 osoby i mały bagaż)Średnia spalania w roku po 17 tys. km 4,75 l.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Fabia