Szukaj

Seat Toledo III 1.6 102KM 2005 Seat Toledo III 1.6 BENZYNA 102HP Klimatyzacja...

9 950 PLN
Seat
Toledo
2005
benzynowy
102 KM
+48
WARSZAWA (woj. mazowieckie)
Rocznik 2005
Przebieg 324 203 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM
Pojemność silnika 1 595 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Seat Toledo III 1.6 BENZYNA 102HP Klimatyzacja...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
181 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 457 mm
Szerokość
1 768 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
8,6
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
Auto mam od trzech i pół roku. Silnik 1.6 Benzyna+LPG. Dopiero za miesiąc/dwa jadę wymienić tylne końcówki przedniego wahacza. Z droższych awarii: drzwi przednie mi ocierały o plastikową dolną osłonę, więc rdza się wdarła, górna krawędź tylnej klapy w zimę została obtarta przez lód i to też zrobiłem. To jedyne rzeczy z samochodu jakie robiłem. Kupiłem go z przebiegiem 300tys km, teraz ma 400tys km. Jest to niesamowite autko, fajny silnik który pozwala wyprzedzać, max prędkość którą osiągnąłem to 160km - niezbyt dużo, ale więcej nie potrzeba. Mam wersję z tempomatem, automatyczną klimatyzacją - w przypadku jazdy około 50km autostradą z prędkością tirów na prawym pasie da się zejść do 7 litrów(może nawet mniej),ale tempo jest usypiające, więc nie daję rady. Na płaskiej drodze wg. wskazań komputera jadąc 110km spala około 8.8l/100km. Ale na benzynie rzadko jeżdżę. Na LPG BRC (montowany w salonie sprzedaży) nie odczuwam najmniejszego zmniejszenia mocy. Przy 380k km wymieniłem reduktor gazu + okoliczne filtry/inne - w serwisie BRC - zbyt sobie cenię to autko aby dać komuś do jakiejś regeneracji, a potem się męczyć z problemami. System audio dobrze gra - ciekawostka którą pierwszy raz spotkałem w moim toledo - w zależności od prędkości dźwięk z radia jest podgłaśniany lub przyciszany, fajna regulacja prędkości wycieraczek - są 3 stopnie, na najwolniejszym trybie mam możliwość 3 stopniowej zmiany częstotliwości ruchu wycieraczek, bardzo fajna sprawa. Żarówki niestety dość często się przepalają, stosowne komunikaty są pokazywane na kokpicie. Słyszałem, że to częsty problem - i ja go mam, ruch foteli czasem przerywa styk w kablach dot. poduszki. Wizyta w serwisie aby zresetowali ten błąd. Podobno niektórzy lutują na stałe te kable - może się zdecyduję, bo już 2 raz tak mi się stało.
8,2
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
Sprawdzone spalanie minimalne TYLKO przy oszczędnej jezdzie, a srednie spalania wpisałem "z kapelusza". Dopiero co odkupiłem to auto. Przebieg 135 kkm. Pierwsza rodzinna trasa tym autem to Łódz-góry-Łódz i wyszło 6,05 dm3/100 km (tankowanie 44,5 dm3 przy 735 km). Jazda typowo emerycka, do 100-110 km/h, bez wyścigów i delikatnie; większość gierkówką, ok 80 km drogami bocznymi i bitymi, tez powolutku (w sumie to auto prawie nie przyspiesza :) 8V,102 Km i 1400 kg). Sprawdziłem km w mapach google, czy czasem odległościomierz nie oszukuje, ale okazało się, ze nawet zaniża przebieg (o 1,5 %) w stosunku do tras z googla. Jak pojeżdżę więcej to może uzupełnię spalania "miejskie" i "trasa żwawo".
8,8
Seat Toledo III
Sedan 1.6 102KM 75kW
Z autem zero problemów, przejechałem nim 100 tys km bez jakiejkolwiek awarii (jedyny minus jeżeli chodzi o bezawaryjność to względnie często przepala żarówki). Silnik godny polecenia, aczkolwiek bardziej nadaje się do Leona, w Toledo daje radę, ale fajerwerków nie ma się co spodziewać. Na trasie wyprzedzanie raczej nie stanowi problemu- po redukcji jedzie całkiem przyjemnie. Spalanie w codziennej trasie ~15km w jedną stronę (13km wiejskie drogi, 2,3 km miasto) wynosi około 7,7- 8,3 zależy czy jadę 100km/h czy 120. Jazda w okolicach 90 pozwala zejść poniżej 7l. W mieście 40 tyś. mieszkańców nie ma problemu z zejściem poniżej 10, ale oczywiście jak się chce to spali 12 i więcej, tylko pytanie po co? Na autostradzie niestety rewelacji nie ma, tempomat na 140km/h daje spalanie w okolicy 11-12l ponadto doskwiera brak 6 biegu- na 5 przy 120km/h ma ponad 4k rpm. Podsumowując- auto przyjemne w prowadzeniu, wygodne, pojemne, zapewnia bardzo dużą przestrzeń nawet dla "koszykarzy", do miasta, na trasę drogami krajowymi, podmiejskimi jest świetny, spalanie jest wtedy akceptowalne, no i przede wszystkim jest ZUPEŁNIE bezawaryjny, po prostu czuję się z nim pewnie, wiem że mnie nie zawiedzie (poprzednio miałem Zafirę B 2.0 CDTI 150 koni i mimo że jechała cudownie, to ciągłe problemy z DPF mnie zrujnowały, ponadto po kupnie tejże Zafiry władowałem w nią ponad 12 tysięcy na starcie, no cóż takie uroki dzisiejszych diesli). Ogólnie polecam to auto każdemu kto nie potrzebuje bolidu, a pewne, bezawaryjne auto :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Toledo