Szukaj

Seat Leon II 2012 Seat Leon Climatronic Gwarancja

18 900 PLN
Seat
Leon
2012
diesel
90 KM
Rocznik 2012
Przebieg 240 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo SD, Gniazdo USB, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Seat Leon Climatronic Gwarancja

4,6
~LewKanapowy@op.pl
Seat Leon II
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Mimo swoich wad auto wypada pozytywnie. Wygląd na pewno cieszy oko i wywołuje emocje. Sportowy wygląd stawiany w niektórych przypadkach ponad praktyczność na pewno znajdzie wielu zwolenników wśród młodych osób, a przyciągnął także mnie. Pierwszy szybciej pokonany zakręt pozytywnie zaskakuje, bo sportowy jest tutaj nie tylko wygląd. Silnik 105KM radzi sobie ale nie jest to rewelacja, lepiej poszukać coś mocniejszego. Po 14 latach użytkowania i...
4,2
~Janeczek
Seat Leon II
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Po ośmiu latach mogę go śmiało pochwalić. Super wygodne siedzenia, nie męczą pleców nawet po 10 godzinach jazdy. Wygodna pozycja za kierownicą. Silnik wystarczająco mocny i elastyczny, daje radę w mieście i na trasie. Świetnie trzyma się drogi, pewnie się prowadzi.Nie ma dpfu, to się nie zatyka. Nie ma katalizatora, więc nie ma co ukraść. Spalanie w trasie przy spokojnej jeździe schodzi poniżej 4,5L. W mieście, czy na autostradzie zamyka się w...
4,3
~Belloello
Seat Leon II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto ma teraz 12 lat, w moim posiadaniu 3 lata, przejechane 100 tys, moc zwiększona. Jeździ się dobrze, więcej miejsca niż w Focusie ST. Potrafi przyspieszyć, przyzwoicie skręca. Niby zadbane-garażowane, ale błotnik z przodu musiałem wymienić bo rdza już była i nie chciałem, żeby chwyciła próg. Brał olej 1l/1000km więc często po dłuższej podróży sądząc po bagnecie był bliski zatarcia. Musiałem wymienić pierścienie tłoków (fabryczny bubel) i...

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Leon