Szukaj

Seat Leon IV Hatchback 2.0 TSI 190KM 2023 Seat Leon Bezwypadkowy / Salon Polska / Serwis ASO

126 900 PLN
Seat
Leon
2023
benzynowy
190 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2023
Przebieg 20 900 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Łopatki zmiany biegów, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Seat Leon Bezwypadkowy / Salon Polska / Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
231 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 368 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
7,2
Seat Leon IV
Hatchback 2.0 TSI 190KM 140kW
Samochód posiadam od stycznia 2022 roku. Pisząc ten komentarz jest początek sierpnia i przebiegu mam już około 9tys km. Po 3 tys. pierwsza wymiana oleju i zauważalny spadek spalania o przynajmniej 0.5l/100km. Po wymianie oleju zresetowałem licznik długodystansowy i aktualnie pokazuje 6.5l/100km. Pragnę jednak zaznaczyć ze większość tego przebiegu to drogi szybkiego ruchu oraz autostrady. W ostatnim tygodniu trasa Gdańsk - Zakopane, raczej oszczędna jazda. Całość zajęła ponad 9h jazdy (korki, remonty, jazdy wioskami itp.) na autostradach tempomat ustawiony na 120km/h po dotarciu na miejsce spalanie pokazywało 6.2l. W gdańsku zatankowałem pod korek, po dotarciu do zakopanego pokazywało jeszcze około 100km zasięgu. Wracając jechaliśmy około 8h, z czego z samego zakopanego do okolic Chrzanowa na A4 zajęło to 3h(jechaliśmy zgodnie z nawigacją najszybszą trasą - "wioskami"). Na autostradach tempomat ustawiony na 150-160. Niestety ruch był spory, tam gdzie była 3 pasmowa droga dało się tyle jechać, a dopiero kawałek za Łodzią ruch się zmniejszył i do Gdańska praktycznie cały czas 160. Po dotarciu na miejsce komputer pokazywał spalanie 7.3l/100km. Spalanie samochodu to wielki plus, jak się ktoś zastanawia to brać śmiało nie zastanawiać się. Silnik żwawy, w połączeniu a DSG radzi sobie bardzo dobrze. Spalanie na trasach to mistrzostwo, auto się nie męczy przy prędkościach autostradowych, 120km/h to równo 2tys. obrotów. Jeżeli chodzi o miasto nie mam zbyt wielkiego doświadczenia. Odcinki po 2-5km na zimnym silniku to będzie raczej w okolicach 10l. Prawdopodobnie jak to bywa przez ekologię silnik zwiększa dawkę paliwa po odpaleniu aby jak najszybciej nagrzać katalizator, stąd takie spalanie. Podsumowując auto bardzo komfortowe na trasy. Moim zdaniem, biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości, ilości miejsca, spalania i frajdy z jazdy to najlepszy samochód w klasie. Pozdrawiam
6,1
Liczba komentarzy: 2
Seat Leon IV
Hatchback 2.0 TSI 190KM 140kW
Wszystko zależy od stylu jazdy. Najgorsza jest jazda w korkach w mieście, tutaj silnik lubi sobie sporo wypić. Na krótkich odcinkach da się uzyskać 8-10l, natomiast przy płynnej jeździe da się zejść poniżej 7l. Na trasie jest zupełnie inaczej, sam jestem zaskoczony. Przy odcinku 130km udało mi się uzyskać 4.2l jadąc w miarę przepisowo i przewidywalnie. Przy prędkości 120km/h mamy równe 2000 obrotów na 7 biegu, wtedy spalanie jest poniżej 6l. Silnik prowokuje do szybszej jazdy i dostarcza fajnych wrażeń, ciężko się oprzeć dynamice.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Leon