Szukaj

Seat Leon III ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 2017 Seat Leon 1.4 TSI, Serwis ASO, Skóra, Navi, Klima

46 999 PLN
Seat
Leon
2017
benzynowy
150 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 189 898 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Seat Leon 1.4 TSI, Serwis ASO, Skóra, Navi, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 549 mm
Szerokość
1 816 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,1
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Samochód posiadam od października 2018. Do dzisiaj (tj. czerwiec 2021) przejechane 85 000 km. Wersja FR na felgach 18 cali z manualną skrzynią. Brak jakichkolwiek awarii, brak ubytków oleju. Do tej pory jedynie wymiana oleju i filtrów. Spalanie podczas spokojnej jazdy w trasie - 6,2 Spalanie podczas jazdy autostradowej (130-160) - 7,4 Spalanie podczas jazdy autostradowej w Niemczech (130-200) - 7,8-9 Spalanie w mieście - brak danych (jeżdżę okazjonalnie) Samochód polecam w 100%. Jedynym minusem dla mnie są słabe tylne sprężyny w zawieszeniu. W momencie gdy z tyłu siedzi żona z dzieckiem + kilka rzeczy w bagażniku, samochód już ewidentnie "siedzi" co nie wygląda ładnie a brakuje mu jeszcze sporo kg do maksymalnej ładowności.
6,4
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Trasa autostradą głównie 140km/h (czasem zwolnienie, czasem przyspieszenie) około 7,5l/100. Przy spokojniejszej (tempomat na 125), znacznie częściej włącza się tryb dwucylindrowy przez co spalanie spada do 5,3-5,6l/100. W mieście przy bardzo dynamicznej jeździe (ale nie szaleńczej) od dłuższego czasu 7-7,5l/100. Przy rozsądnej, ale nie emeryckiej schodzi do okolic 6-6,5. Jadąc poza drogami ekspresowymi i autostradami, zgodnie z przepisami i nie spiesząc się zbytnio, można zejść ciut poniżej 5 - na trasie Łódź - Rawa Mazowiecka udało mi się osiągnąć 4,8l/100, ale jazda była nastawiona na sprawdzenie jak nisko zejdzie, ale bez przesadnego emerytowania i ekodrajwingu.
6,0
Seat Leon III
ST Facelifting 1.4 EcoTSI 150KM 110kW
Ostatnio często zdarza mi się osiągnąć w mieście 5l/100 km - jeżdżąc godz. 19 - 22.00. 4,9 to wynik trasy 185 km (z czego ok. 45 km to ekspresówki a reszta dr. krajowe - przy prędkości przelotowej 120 km/h plus kilka wyprzedzeń i jakiś czas (ze 20 min w sumie) wleczenia się za konwojami. 8,0 l to jazda w mieście w pośpiechu (raczej b. szybka) i stanie na światłach. Spalanie jest super ale dopiero po dystansie 15 tys. Wcześniej myślałem że silnik jest trefny bo w porównaniu do takiego samego auta jakim jeździłem poprzednie 3 lata lecz w manualu spalanie było tragicznie wysokie. Teraz jest niższe niż w poprzedniku i to znacznie.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Leon