Szukaj

Seat Leon III ST 1.4 TSI ACT 150KM 2016 Seat Leon 1.4 TSI, Salon Polska, Serwis ASO

56 999 PLN
Seat
Leon
2016
benzynowy
150 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2016
Przebieg 136 692 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Seat Leon 1.4 TSI, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Średnie spalanie
4,7 l/100 km
Długość
4 535 mm
Szerokość
1 816 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,8
Seat Leon III
ST 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Najczęściej osiągany przeze mnie wynik to około 5,3 l/100km. Minimalnie udało mi się zejść do 4,2 na trasie 100km (bez tyrania silnika na niskich obrotach - te sugestie komputera co do zmiany biegów można sobie wsadzić :) i jest to wynik powtarzalny. Na autostradzie sprawdzałem ile pokaże przy 160km/h i było to około 8 litrów. W skrócie: jeśli się nie szaleje i jeździ inteligentnie/przwidywalnie to jest to bardzo oszczędny silnik. 6. bieg to bieg typowo autostradowy - na 5. biegu jest najekonomiczniej do około 110-115 km/h.
5,3
Seat Leon III
ST 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Obserwacje z przejechanych ponad 160 tys. km tym autem. Auto oszczędne, jeżeli jeździ się spokojnie. Po drogach krajowych z prędkością 90km/h przeważnie pali 4,5- 5.5l/100km, a najmniej spalił 3,9l/100km. Sekret w tym, żeby przy takiej prędkości nie jechać na 6, tylko na 5 biegu, a bieg 6 dopiero powyżej 100km/h. ACT działa mniej więcej do 140km/h na 6 biegu, przy płaskim terenie. Szybka trasa z prędkością170-180km/h, ok. 8l/100km. Jazda po mieście (krótkie odcinki) 10-12l/100km, zimą nawet 14l/100km. W większym mieście bez kroków, dłuższe odcinki 7,6l/100km. Na baku 50l najwięcej zrobione 1010km, przeważnie ok. 800km. Średnia 5,7 l/100km, ale to 90% trasa.
6,8
Seat Leon III
ST 1.4 TSI ACT 150KM 110kW
Na razie nie mam zdania, ale ceny przeglądów zbliżone do innych marek europejskich. Spalanie: Na razie jeżdżę głównie w trasy (między 80 km/h a 120 km/h) i jestem wręcz zdumiony niskim spalaniem. Przy spokojniej jeździe (ale bez przesady, gdyż wyprzedzam praktycznie cały czas) spalanie można uzyskać bez problemu w okolicach 5.7l. Spokojna jazda (około 80-100 km/h) bez wyprzedzania pozwala na zejście poniżej 5l. Nie mam doświadczenia w mieście, więc się nie wypowiadam. Olej: Zrobiłem póki co około 2 tys. km i silnik nie wziął ani grama oleju, pomimo tego, iż na docieraniu ma prawo. Dlatego wnioskuję, że Ci, którzy piszą, że obecne TSI biorą olej albo jeżdżą jak wariaci (wtedy większość auto z turbo weźmie olej), albo po prostu powtarzają jak papugi głupoty plecione przez innych. Tutaj chcę dodać, że w rodzinie mamy również VW oraz Skodę z nowym 1.4 TSI 125 km i nikt nie zanotował ubytków oleju (nawet po 10 tys.).

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Leon