Szukaj

Seat Ibiza III 1.9 TDi 130KM 2007 Seat Ibiza Seat Ibiza 1.9 TDI 130KM FR Xenon P...

12 800 PLN
Seat
Ibiza
2007
diesel
130 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2007
Przebieg 234 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 896 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Żółty metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Seat Ibiza Seat Ibiza 1.9 TDI 130KM FR Xenon P...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
207 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
3 953 mm
Szerokość
1 698 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
4,6
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 130KM 96kW
Moja FR-ka jest po lekkiej kuracji wzmacniającej (wgrany program że 160-konnej Cupry) I poprzez zchipowanie silnika spalanie wręcz spadło...:) Mój rekord to 3.1l/100kmna odcinku niecałych 100km, ale nie przekroczyłem 100km/h i 90proc było zrobione w trasie przy niewielkim natężeniu ruchu. Komp. niestety przekłamuje ok.0.5l ale przy takim spalaniu to żaden problem;) Oczywiście cały czas tylko "głaskać" gaz się nie da (niezdrowo dla turbiny), dlatego od czasu do czasu autko się przegoni po autostradzie dla zdrowotności silnika:) Ogólnie Ibiza Fr/Cupra to prawdziwy wilk w owczej skórze, który przy tak śmiesznym spalaniu daje mnóstwo frajdy z jazdy..
7,3
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 130KM 96kW
1.9 tdi 130 km to dość dynamiczy silnik a napewno w ibizie ale spalanie jakoś szałowo niskie nie jest. Jak ktoś będzie szlamił na 4 biegu 70-75 km to komp pokazuje średnia około 3.8 . 120 km/h na 6 biegu to około 5.5-6. ale prędkosci powyżej 160 km/h to minimum 8 na setke. Mi średnio spala około 8.7 na setke na dystansie 8 km, ale jak robie trase powyżej 25 kilometrów tośrednia wychodzi 7. Szału niema i niewiem jak wy robicie spalanie 7 w miescie mi po gdyni nigdy nie zchodzi poniżej 8.2 na setke.
6,3
Seat Ibiza III
Hatchback 1.9 TDi 130KM 96kW
Wszystkie wyniki spalania osiągnięte na przestrzeni 2 lat odkąd posiadam Ibizę (przejechałem nią 40 tys. km) zapisuje sobie każde tankowanie od dwóch lat więc wyniki megarealne (komputer pokładowy "zakłamuje"wyniki o jakieś 0.5-0.8l na każdym baku; wyniki osiągnięte od pełnego do pełnego baku) --> pełny bak to ok. 600 km --> maksymalne spalanie - zeszłoroczna podróż Chałupy->Wawa - 9godzin jazdy na przemian 2km/h i autostrada - dało ostatecznie wynik 7.6l/100km Vervy --> minimalne spalanie to malownicza i płaska trasa ok. 200 km, ze średnią prędkością nie przekraczającą 110 km/h, z rzadka używając VI biegu, dało mi wynik 5l/100km Wynik średniego minimalnego spalania został osiągnięty w stosunku 400 km trasa, 200 km po Warszawie. Wszystko zależy od tego jak samochód jest deptany i w jakim zakresie obrotów zmieniane są biegi. Jeśli jeździ się w granicach 100-120km/h spalanie optymalne. Ceny części "ludzkie": oleje i filtry to koszt rzędu 160 zł, klocki przód 120 zł. Turbina chodzi pięknie, silnik łatwy do zmapowania - do 160-180KM. Mnie moje 131 koni w zupełności wystarcza. Uważajcie na przebiegi i na chłodzenie turbiny - 20tys. rocznie to dla tego silnika absolutne minimum, więc jeśli nie kupujecie auta od wujka/ojca/sąsiada, tylko z komisu - przebieg w 10 letniej Ibizie jak moja, z tym silnikiem rzędu 210-230 tys. km to fakt - w innym przypadku - licznik jest na bank przekręcony. Autko naprawdę polecam. Przyjemnie przyspiesza na każdym biegu, począwszy od 1800-2000obr./min. Idealne jako pierwsze auto aczkolwiek dla kierowcy z doświadczeniem (ze względu na specyfikę przyspieszania) Pozdrawiam, Mariusz

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Ibiza