Szukaj

Seat Ibiza V Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 2019 Seat Ibiza Seat Ibiza 1.0 TSI SampS DSG Xcellence

60 900 PLN
Seat
Ibiza
2019
benzynowy
115 KM
+48
Lamki (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2019
Przebieg 12 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka alcantara, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Seat Ibiza Seat Ibiza 1.0 TSI SampS DSG Xcellence

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
4,7 l/100 km
Długość
4 059 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Spalanie na podstawie pierwszych 1800 km. Początkowo było ono nieco wyższe - czy zmiana wynika bardziej z dotarcia silnika, czy lepszego "poznania" się kierowcy z autem - można dyskutować. Wynik 4,3 to zużycie z codziennej porannej drogi do pracy - 42 km z czego 30 ekspresówką i autostradą, reszta w terenie zabudowanym ze światłami, ale bez dużych korków i bez włączonej klimy. Wynik 5,5 to średnia z całego okresu użytkowania - po około 500 km wynosiła ona 6,0, po 1200 - 5,7. Co ważne, 90% czasu jazdy włączona była klima (koniec lipca i sierpień był upalny) oraz radio. Charakterystyka pokonywanych tras to 50/50 miasto i poza nim, bez dużych korków i szaleństw, ale też bez długich wyjazdów. Samochód nie żyłowany, ale styl jazdy określiłby jako względnie dynamiczny - w ramach możliwości szybkie przyspieszenie do maksymalnej dozwolonej prędkości i potem płynna jazda na wysokim biegu plus hamowanie silnikiem. Start Stop używany tylko w jasnych sytuacjach - znane skrzyżowania z długimi światłami, przejazdy kolejowe itp. Wynik maksymalny uzyskiwany na trasie centrum Poznania - Rokietnica w okolicach godziny 16-17. Czyli z dużym natężeniem ruchu i korkami, przyspieszaniem przy zmianie pasów, koniecznością podjeżdżania między światłami itp. Oczywiście w przypadku jazdy "gaz-hamulec" między światłami da się spalić w mieście zdecydowanie więcej, ale osobiście nie widzę sensu tego typu działań.
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie spalanie z drogi do pracy - 40 miasto / 60 trasa. Maksymalne spalanie z trybu Sport, gdzie nie oszczędzałem sobie przyjemności z jazdy. Minimalne spalanie osiągnięte na trasie 250km, w trybie Eco, przy prędkości 95km/h na 6 biegu.
6,5
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie zużycie 6,4 l (cykl trasa/miasto) opony letnie 215/40 r18. Najwyższe zanotowane 8,8l na autostradzie w Niemczech przy maksymalnych prędkościach dla tego modelu. Natomiast przy spokojnej jeździe na autostradzie (średnia prędkość 108 km/h na odcinku 400 km) spalanie wynosi 6,6 l. Spalanie w mieście 6,5-8,2l - bez rewelacji, zwłaszcza pierwsze kilometry na zimnym silniku, pali jak silnik z dużo większą pojemnością. Najniższe zanotowane 4,9l na trasie ( opony zimowe 185/60 r15)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Ibiza