Szukaj

Seat Ibiza V Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 2018 Seat Ibiza FR LED 3Lata GWAR. I-wł Kraj Bezwypad

52 900 PLN
Seat
Ibiza
2018
benzynowy
115 KM
+48
Mysłowice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 146 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Seat Ibiza FR LED 3Lata GWAR. I-wł Kraj Bezwypad

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Średnie spalanie
4,7 l/100 km
Długość
4 059 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Spalanie na podstawie pierwszych 1800 km. Początkowo było ono nieco wyższe - czy zmiana wynika bardziej z dotarcia silnika, czy lepszego "poznania" się kierowcy z autem - można dyskutować. Wynik 4,3 to zużycie z codziennej porannej drogi do pracy - 42 km z czego 30 ekspresówką i autostradą, reszta w terenie zabudowanym ze światłami, ale bez dużych korków i bez włączonej klimy. Wynik 5,5 to średnia z całego okresu użytkowania - po około 500 km wynosiła ona 6,0, po 1200 - 5,7. Co ważne, 90% czasu jazdy włączona była klima (koniec lipca i sierpień był upalny) oraz radio. Charakterystyka pokonywanych tras to 50/50 miasto i poza nim, bez dużych korków i szaleństw, ale też bez długich wyjazdów. Samochód nie żyłowany, ale styl jazdy określiłby jako względnie dynamiczny - w ramach możliwości szybkie przyspieszenie do maksymalnej dozwolonej prędkości i potem płynna jazda na wysokim biegu plus hamowanie silnikiem. Start Stop używany tylko w jasnych sytuacjach - znane skrzyżowania z długimi światłami, przejazdy kolejowe itp. Wynik maksymalny uzyskiwany na trasie centrum Poznania - Rokietnica w okolicach godziny 16-17. Czyli z dużym natężeniem ruchu i korkami, przyspieszaniem przy zmianie pasów, koniecznością podjeżdżania między światłami itp. Oczywiście w przypadku jazdy "gaz-hamulec" między światłami da się spalić w mieście zdecydowanie więcej, ale osobiście nie widzę sensu tego typu działań.
5,7
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie spalanie z drogi do pracy - 40 miasto / 60 trasa. Maksymalne spalanie z trybu Sport, gdzie nie oszczędzałem sobie przyjemności z jazdy. Minimalne spalanie osiągnięte na trasie 250km, w trybie Eco, przy prędkości 95km/h na 6 biegu.
6,5
Seat Ibiza V
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Średnie zużycie 6,4 l (cykl trasa/miasto) opony letnie 215/40 r18. Najwyższe zanotowane 8,8l na autostradzie w Niemczech przy maksymalnych prędkościach dla tego modelu. Natomiast przy spokojnej jeździe na autostradzie (średnia prędkość 108 km/h na odcinku 400 km) spalanie wynosi 6,6 l. Spalanie w mieście 6,5-8,2l - bez rewelacji, zwłaszcza pierwsze kilometry na zimnym silniku, pali jak silnik z dużo większą pojemnością. Najniższe zanotowane 4,9l na trasie ( opony zimowe 185/60 r15)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Ibiza