Szukaj

Seat Ibiza IV SportCoupe 2.0 TDI CR 143KM 2011 Seat Ibiza Bocanegra FR

19 800 PLN
Seat
Ibiza
2011
diesel
143 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2011
Przebieg 239 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Bordowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Skórzana kierownica, Radio fabryczne, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

Seat Ibiza Bocanegra FR

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Długość
4 034 mm
Szerokość
1 693 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,2
Seat Ibiza IV
SportCoupe 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Spalanie rewelacyjne jak na osiągi samochodu. Średnie spalanie z odcinków ok. 10-12km to 4.5-4.8l/100km(latem) i ok. 5.5-6l/100km(zimą). Przy długiej trasie i spokojniejszej jeździe da radę zejść do 3.9l. Po dużym mieście i w korkach ? trzeba się przygotować na nawet 6.5l. Jak na razie od problemów brak (od nowości), więc eksploatacja nie należy do wygórowanych. Koszty przeglądów nie są zbyt wysokie. Zobaczymy, jak będzie dalej. Na pewno nie radzę sugerować się wskaźnikiem 'optymalnego' przełożenia.
5,2
Seat Ibiza IV
SportCoupe 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Spalanie w moim egzemplarzu: Mieszany dynamiczny tryb jazdy 50/50 trasa miasto w ciągu tygodnia ok. 350km/ 5.7 Na autostradzie do 120 poniżej 5l, 140 5.6 dynamiczna jazda 170-180 ok. 7l Nigdy więcej niż 7 litrów nie zjadła nawet przy bardzo mocno dynamiczniej jeździe Trasa Kraków Katowice 120km/h 4.8L
4,9
Seat Ibiza IV
SportCoupe 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Spalanie niskie, większość części tania, ale część filtrów, nie dość, że kosztuje podwójnie, to jeszcze jest trudna do dostania, a producenci zamienników nie zawsze podają tą wersję, jako pasującą do jakiejś części. Części "specjalne" dla wersji FR 2.0 TDI często pochodzą z innych aut koncernu VAG. Auto jest o wiele bardziej delikatne dla opon od poprzednika, pomimo większej mocy, co z pewnością odbije się pozytywnie na ich trwałości.

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Ibiza