Szukaj

Seat Exeo ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 2010 Seat Exeo 2.0 TDI # Klimatronik # Tempomat #

26 900 PLN
Seat
Exeo
2010
diesel
143 KM
+48
Strzegom (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 258 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Seat Exeo 2.0 TDI # Klimatronik # Tempomat #

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
209 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 666 mm
Szerokość
1 772 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
5,6
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Bardzo oszczędne auto w trasie. Niestety auto nie nadaje się do jazdy na krótkich odcinkach w mieście - ten silnik jest tak wydajny, że efektem ubocznym tego jest fakt iż bardzo długo się nagrzewa (2,0 TDI 143km common rail). Zimą w mieście nie sposób doprowadzić ten silnik do właściwej temperatury pracy. Ale wróćmy do spalania. Dynamiczna jazda po PL: 120-140km/h, częste wyprzedzanko - ok 6,0-6,5L/100km. Miasto normalna jazda: ok.7,0-7,5L/100km. Płynna, przepisowa jazda poza miastem udało się osiągnąć 4,4L/100km, piszę "udało się bo po prostu rzadko jeżdżę w ten sposób. Warto zaznaczyć dobrą dynamikę tego auta - od 0 do 100km/h zbiera się lepiej niż większość podobnej wielkości aut z koncernu VAG i poza nim.
6,1
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Do tej pory średnio wg komputera 6.4. W mieście w zależności od korków przy normalnym stylu jazdy 7 - 8.5l. Poza miastem jadąc 80-90km/h na 5 biegu (1600-1800rpm) komputer pokazuje 4.5l. Na odcinkach 1-2km na nie rozgrzanym silniku 7-8l, 20-30km z czego 30% cykl miejski 70% pozamiejski 5.5-6.5l. Jadąc na 5 biegu 2000rpm mamy 105 na 6 odpowiednio 125. Przy 150km/h 2400obr/min. Dodam że mam opony 205/55/16 oraz różnica spalania między komputerem a rzeczywistym wyliczonym przy tankowaniu wynosi 0.1l - na granicy błędu
5,7
Seat Exeo
ST 2.0 TDI CR DPF 143KM 105kW
Info dla potomnych. Wartości jakie uzyskałem są na oprogramowaniu sprzed akcji ''naprawczej '' grupy VAG na którą zaproszenie dostawali właściciele diesli po aferze spalinowej. Na nowym '' naprawionym'' oprogramowaniu spalanie jest wyższe od 0.5-1l/100km. Na szczęście ja mam stare oprogramowanie

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Seat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Seat Exeo