Szukaj

Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TTiD PF 130KM 2011 Saab 9-3 Super Stan 1.9 130KM ZADBANY Zobacz

17 900 PLN
Saab
9-3
2011
diesel
130 KM
+48
Tartak Brzózki (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 325 400 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 910 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Informacje o samochodzie

Saab 9-3 Super Stan 1.9 130KM ZADBANY Zobacz

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 635 mm
Szerokość
1 762 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
4,5
~k6ainolop
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Posiadam Saab 9-3 SS Aero TX. Auto bardzo dobre. Jest to mój pierwszy Saab i niestety ze względu na zamknięcie produkcji zapewne ostatni a szkoda. Auto kupione trochę przez przypadek. Akurat szukałem samochodu używanego i znajomy sprzedawał swojego saaba więc go odkupiłem. Wiele opinii krąży o tym samochodzie. Jedna z nich to super prowadzenie i wysoki komfort podróżowania. Z tym się jak najbardziej zgadzam. Nieprawdą jest występowanie...
4,4
~Przemek
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Samochód kupiłem kiedy miał już 15 więc opinia dotyczy samochodów jakie możemy obecnie kupić. Samochód bardzo fajny, ale osobiście w 2024 roku samochód raczej dla osób, którym usterki nie straszne. W aucie wymieniłem dużo rzeczy przez 5 lat kiedy samochód był w moim posiadaniu. Raczej nie rujnowały finansowo, ale cały czas coś. Na co zwróciłbym na pewno uwagę podczas zakupu auta ponownie to potencjalna korozja kielichów z przodu i tylnich...
2,4
~Darek
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TiD 120KM 88kW
Pokonałem autem ok 60 tyś. kilometrów w 5 lat, jedynym plusem auta to wygląd. Auto bardzo awaryjne i paliwożerne mimo "ekonomicznego" silnika 1.9 średnie spalanie na poziomie 7,5-8l/100km. Co jakiś czas coś wyskakiwało do naprawy a części mimo że wspólne z rodziną GM to często nie pokrywało się to co w katalogach piszą, ogólnie drogie w zakupie. Największy minus tego auta to wykonanie, wszystkie plastiki w desce rozdzielczej, w suficie,...

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.
Saab 9-3