Szukaj

Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 175KM 2003 Saab 9-3 instalacja gazowa

10 990 PLN
Saab
9-3
2003
benzynowy z lpg
175 KM
+48
Paniówki (woj. śląskie)
Rocznik 2003
Przebieg 325 654 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 175 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Saab 9-3 instalacja gazowa

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
8,5 l/100 km
Długość
4 635 mm
Szerokość
1 762 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
9,6
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Powyższe 'średnie' spalania nie mówią zupełnie nic, dlatego szczegóły tu: Silnik 2.0 z turbiną tylko Pb, wyposażenie prawie max , skrzynia automat 5biegów Miasto Wrocław: krótki dystans do 10km , silnik zimny jazda normalna - ok 14l/100 umiarkowane korki po rozgrzaniu silnika, jazda normalna - ok 11,5l/100 autostrada (2 dorosłych, dziecko, pies + bagaż :) ): 100km/h 7l/100 120km/h 7,5l/100 140km/h 8l/100 160km/h 8,5l/100 mieszany 800km, 50% miasto 50% trasa - 10,8l/100 Wyniki na podstawie komputera pokładowego.
11,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Witam. Minely trzy lata od kad kupilem moja Saabinke. Jestem tak zadowolony jak z niczego innego ( nie mam jeszcze dzieciakow :) ). Mieszkam w Londynie i uwielbiam dynamiczna jazde..wiadomo przy londynskim bilionie kamer drogowych nie da sie jezdzicszybko ale da sie jezdzic bardzo dynamicznie co wiaze sie z bardzo wysokim spalaniem. Widok zostawianego w tyle BMW lub AUDI jest mily i daje frajde. Jazda po londynie to czasem jak wyscigi na 1/4 mili:) Na trasie z londynu do domu auto ostatnim razem spalilo mi 6.3 l/100. Mam foto to dokumentujace gdyby ktos chcial zobaczyc. Auto jest tak elastyczne pod wzgledem mocy ze kazdy znajdzie cos dla siebie. Pozdrawiam!
8,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Autko ma 200000 przebiegu robione serwisy w aso, olej co 15000 pełny syntetyk mobil1 Spalanie bardzo ładne w trasie na tempomacie tak przy 140km/h nawet na 6 l miłe zaskoczenie,podnosi się gdy podciągam go na poszczególnych biegach powyżej 5000ob,jazda płynna bez żyłowania,chociaż czasem przy wyprzedzaniu trzeba.Silnik bez jakiś usterek raz simering padł,zimą 10,1 l nie wiem skąd taka różnica,w zeszłym roku 9 nie przekraczał z tym że używany aktualnie na dystans 6km dziennie może z tego ta rużnica nie ma czasu się nagrzać.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.
Saab 9-3