Szukaj

Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 150KM 2004 Saab 9-3 1.8 t, GAZ, Automat, Klima, Klimatronic

8 999 PLN
Saab
9-3
2004
benzynowy z lpg
150 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2004
Przebieg 325 874 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Saab 9-3 1.8 t, GAZ, Automat, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
8,5 l/100 km
Długość
4 635 mm
Szerokość
1 762 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
9,4
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
Napewno Saab nie jest najtańszym samochodem w eksploatacji jeśli chodzi o miasto, średnio 9,5l (dodam, że nie jeżdżę oszczędnie i wszystkie światła są moje) natomiast w trasie na zwykłych krajówkach przy prędkościach ok 100km/h udaje mi się zejść do poziomu 8l co już jest wynikiem bardzo dobrym. Przy dużych prędkościach też spalanie nie jest kolosalnie duże. Trasa ok 450km autostradami z prędkościami ok 180-200km/h to ok 10l natomiast ostatnia trasa Łódź-Warszawa (miasto-autostrada-wioski) to 9,1l przytrasie 300km
9,0
Liczba komentarzy: 1
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
Eksploatuje auto na co dzień, praca, dom, zakupy i trasa raz na 2 m-c głównie niemieckie autostrady. Jestem bardzo zadowolony ze spalania. Porównując auto które miałem wcześniej z silnikiem 1.6L 110 KM do Saab-a 9-3 z 2.0T 150KM spalanie wzrosło mi przy moim stylu jazdy od 0.5 do 1L na 100km. I jeszcze jedna istotna zaleta, wreszcie na niemieckich autostradach nie czuję się gorszy, mogę jechać 200km/h przy spalaniu około 9.8l na 100 km skracając sobie czas przejazdu. Silnik 1.6l przy takich prędkościach spalał mi około 12l na 100 km. Auto przy większych prędkościach prowadzi się rewelacyjnie na oponach 225/45/17 na mniejszych producent nie zaleca szybciej niż 160km/h. Generalnie narzazie jestem pozytywnie nastawiony do Saab-a.
11,8
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 150KM 110kW
To jest jakaś chała a nie auto, chla jak dzikus przy 2l silniku! Po mieście (Wa-wa) to kompletna porażka. Jeżdżę nim jak stara baba - max 2000 rpm to nadal chla 15 litrów. UNIKAĆ

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Całokształt

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Saab przeprowadzone przez Euro NCAP.
Saab 9-3