Szukaj

Renault Twingo I 1.2 i 16V 75KM 2007 Renault Twingo niski przebieg ZADBANY z Niemi...

8 900 PLN
Renault
Twingo
2007
benzynowy
75 KM
+48
Grudziądz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2007
Przebieg 131 717 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 149 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Renault Twingo niski przebieg ZADBANY z Niemi...

6,3
Liczba komentarzy: 2
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Jestem trochę w szoku. Nigdy nie patrzyłem na spalanie, ponieważ jeżdżę zależnie od tego jak potrzebuję w danym momencie. Jeśli trzymałem go na BARDZO wysokich obrotach, spieszyłem się jak głupi (w mieście) to średnio spalanie na poziomie 9L. Jeśli jeżdżę normalnie, tzn. nie uprawiam eco drivingu, po prostu jadę jak człowiek to spalanie w trybie miejskim to około 6L. Piszę ten post ponieważ jestem w ogromnym szoku po dzisiaj. Średnio w trasy jeździłem po 120km/h, ale dzisiaj stwierdziłem, że chciałbym sprawdzić czy faktycznie da się z twingo wyciągnąć 5L/100km, więc pojechałem po autostradzie 70km/h - ciężarówki mnie wyprzedzały nawet :( no ale... Nie wierzyłem w te raporty spalania tutaj co ludzie dodawali, gdzie w trasie po 5-5,5L mieli na 100km. No ale jestem w OGROMNYM SZOKU. Na 100km wyszło mi... 4L!! Tak! 4L! Nie wiecie jakie miałem zdziwienie na twarzy, gdy tankuje a tutaj mi pistolet odbija przy cenie ~40-50% niższej niż gdy po średnio po mieście mieście. Twingo (1.2 silnik, 75KM, 16V) w rodzinie od 5 lat, a ja jeżdżę nim 2 lata. Oficjalnie stwierdzam, że to król supermarketów i parkingów. Na światłach nie podskoczy nawet żadna BMWica. Śmiesznie to brzmi, ale jak wrzucę go na 1 i 2 pod odcięcie paliwa to żaden kozak w rozlatującym się, 20 letnim BMW nie ma szans. Części jak to części, nie za tanie, nie za drogie. Nigdy nie miałem żadnej poważnej awarii, raz tam przegub walnął, raz tam rurę było trzeba podwieszać, raz katalizator wymieniany, ale NIGDY nie było POWAŻNEJ awarii, a uwierzcie, czasami te auto jest tak katowane, no może przesadziłem, że katowane, ale jeżdżę tak dynamicznie i nic się z nim nie dzieje. Moja żaba ma na liczniku niecałe 200 000km, ale ma to coś w sobie, zżyłem się z tym samochodem, nie zawodzi mnie, małe spalanie w trasie, jeśli potrzeba to zrywne po mieście i co najśmieszniejsze... BARDZO POJEMNE. Znajomi śmieją się, że bagażnika to ja nie mam, że niby bagażnik to mam w twingo, ale w domu - w szafie... Ale kiedy wejdą do tego cacka to kopara opada, bagażnik jak na taki rozmiar auta jest BARDZO DUŻY. Polecam ten samochód wszystkim - jeśli nie traficie na jakiś kiepski model to będziecie bardzo zadowoleni. Pozdrawiam :)
7,9
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Autko mam dopiero od dwóch miesięcy z czego pierwsze dwa tygodnie stało w różnych warsztatach (przegląd, instalacja LPG) przejechałem nim dopiero 5 tys km wszystkie przebiegi na LPG. Żeby dokładnie obliczyć opłacalność zakupu instalacji musiałbym znać dokładne spalanie na benzynie nie do zrobienia bo nawet jakbym spróbował to podświadomie chciałbym zwiększyć lub obniżyć spalanie na jednym paliwie. wnioski do dzisiaj podane spalanie na portalu średnio 6,1l jest moim zdaniem nierealne. ja mam 7,8l gazu +0,6l benzyny na 100 km proporcje w moim przypadku to 30% autostrada 20% miasto 50% trasa jeżdżę raczej dynamicznie autostrada 130-150km/h wtedy spalanie jest około 10 l gazu (szacunkowe) minimalne osiągnięte spalanie na zbiorniku gazu to 6,23 l/100km maksymalne 9,65 l/100km średnie około 7,81 l/100km jazdy od połowy listopada do stycznia klimatyzacją włączona przez około 50% kilometrów
5,9
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
Jak wyżej - benzynowy diesel. Przęglądów nie dokonuję w ASO, jakoś nie lubię jak ludzie robią ze mnie życiową siermięgę i wciskają np. że do 4 litrowej miski olejowej wchodzi 5 :P Lub tego typu historię. Naprawy w cenach przystępnych poza ASO. Podejrzewam, że samo ASO nie najtańsze jak to z Renault bywa. Moja ocena dotyczy jedynie spalania. I uznaję ją za idealną zważając na fakt, że silnik ma 75 koni i 4 cylindry. Może 3 cylindorwe jednostki palą mniej, ale nie wiem czy kultura pracy sieczkarki do rabarbaru jest warta 0,5 litra / 100 km. ;)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Twingo