Szukaj

Renault Trafic II Kabina 2.5 dCi 150KM 2011 Renault Trafic Renault Trafic

58 500 PLN
Renault
Trafic
2011
diesel
150 KM
+48
Lechów (woj. świętokrzyskie)
Rocznik 2011
Przebieg 232 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Renault Trafic Renault Trafic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,5 s
Średnie spalanie
8,9 l/100 km
Długość
4 782 mm
Szerokość
1 904 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,8
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Posiadam wersję Passenger Privelege z skrzynią biegów QuickShift. Auto wykorzystywane do transportu samochodów na lawecie. Z reguły jeżdżę na trasie Polska-Niemcy-Polska. W jedna stronę na pusto w drugą z samochodem na lawecie. Jak dla mnie rewelacyjne spalanie. Średnie spalanie z takich tras waha mi się na poziomie 8.9 litra na 100km. Oczywiście muszę zaznaczyć ze prędkość z jaką się poruszam to maksymalnie 95 km/h. Samochód nie lubi szarpanej jazdy, oraz gwałtownego dociskania pedału gazu do samej podłogi. Jeżeli odpowiednio operujemy pedałem gazu odwdzięcza się Nam przyzwoitym spalaniem. Jeżeli chodzi o skrzynię biegów to muszę powiedzieć, że sprawuje się dość dobrze. Przy jeździe z pusta laweta nie myślę o zmianie biegów. przy jeździe z załadowaną laweta pomagam jej tylko na wzniesieniach. Auto jak najbardziej godne polecenia. Jeszcze na koniec podzielę się moim sposobem dbania o samochód. Otóż posiadam już drugiego Trafica, które wykonują taką samą prace mogę coś już o tych samochodach powiedzieć. Pierwsze auto to Trafic 1.9 dCi 80 km z przebiegem 390 000km bez żadnego remontu oprócz bieżących napraw. Chciałem się podzielić jedną radą, który dał mi mechanik jak tylko zacząłem przygodę z Trafikami. Do każdego pełnego tankowania dolewam 100ml Mixolu, a tak raz na 3 miesiące wlewam płukankę do układów wtryskowych. Od samego początku użytkowania moim samochodów stosuję takie zabiegi i musze przyznać szczerze, że nie miałem jak dotąd problemów z pompami czy wtryskami.
8,3
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Naprawdę oszczędne auto, Jazda autostradą po 190 km/h połączona z dynamiczną jazdą w mieście, a średnie spalanie nie przekracza 10l - rewelacja. Silnik po chipie ma 160 KM i 391 Nm, oczywiście ze sprawnym DPF.
10,3
Renault Trafic II
Kabina 2.5 dCi 150KM 110kW
Minusem jest duża ilość oleju którą trzeba wlać do silnika - 8l Przy wymianie po 10-15 tyś, są to dość drogie zabawy. Co roku trzeba wymieniać końcówkę drążka koszt za sztukę ok 80 zł + 150 zł za wymianę z geometrią. Koszty jakie ja poniosłem to jeszcze : -wymiana turbiny - 4000 zł -wymiana egr - 300 zł -regeneracja wtrysków - 2000 zł i miałem wymieniać koło dwumasowe lecz auto się paliło

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Trafic